01. Kamień pod wysoką.pdf

(1091 KB) Pobierz
KAMIEŃ POD WYSOKĄ
A.
Moc Demonów
7C+ (SD)
trawers w prawo i wyjście razem
z Demonów Dzikie Hordy
B.
Demonów Dzikie Hordy
7B/B+ (SD)
przez ściski wyjście w lewo bez
korzystania z ryski na wprost
C.
Paranoid
7B (SD)
start Demonów Dzikie Hordy i wyjście wprost
przez charakterystyczną ryskę
C1.
Paranoid Light
7A+ (SD)
po kluczowych trudnościach Paranoid
wyjście w prawo Staśkiem
D.
Stasiek
6C+ (SD)
ostrzem filarka, przez odciąg na prawą rękę,
wyjście wprost
D1.
Stasiek Zboczeniec
6C (SD)
E.
Zejściowa
5A (HE)
E1.
Ju-Jitsu
7A+ (SD)
start Staśkiem, trawers półką w prawo,
wyjście N.A.J.
tuż na prawo od ostra filarka,
z klamy wprost do góry
z podchwytów wprost do góry do klamy
T.
Częstochowa
6A+ (SD)
niski SD, start z kantu, wejście na półkę do NHR
T1.
Wysokie Noty
6C (SD)
U.
Na Pik
5C (SD)
kantem małego kamienia
przedłużenie Częstochowy do piku
F.
Tysiacz Desek
6B (SD)
z największych chwytów skosem w lewo,
wyjście razem z Zejściową
F1.
Dolny Trawers
6B+ (SD)
start Tysiacz Desek, trawers półką w prawo,
wyjście N.A.J.
F2.
Potęga Crashpadów
7A (SD)
start Tysiacz Desek, trawers w lewo krawędzią
okapu, wyjście na lewo od Demonów
Dzikie Hordy
G.
Dziurki
6C (SD)
start Tysiacz Desek,
wyjście wprost przez dziurki
start Tysiacz Desek,
przez fakera na prawą rękę
start Tysiacz Desek,
przez fakera na lewą rękę
H.
Półpalec
7A (SD)
H1.
Półpalec Variant
7A (SD)
I.
N.A.J.
6C+ (SD)
trudny start z dużego chwytu i dalej
wprost do depresji
I1.
Demony Atakują
7C/C+ (SD)
I2.
Paranoid Extension
7C (SD)
start N.A.J., trawers półką w lewo,
wyjście Paranoid
start N.A.J. trawers półką w lewo, wyjście
Demonów Dzikie Hordy
I3.
Stasiek Extension
7B (SD)
start N.A.J., trawers półką w lewo, wyjście Staśkiem
J.
Dynuś
6A+ (HE)
przewieszonym filarkiem na wprost
J1.
Dynuś SD
7B (SD)
start z dużej
krawądy (dla niskich niepełny SD), z
użyciem zaklinowanego kamienia na nogi
J2.
Dynuś Supersitdownstart
8A (SD)
start z najniższych chwytów, bez użycia zaklinowanego kamienia
http://topojura.dz.pl
K.
Dylan
6C (HE)
K1.
Dylan SD
7B (SD)
z lewej część małej nyży
wprost do góry
K2.
Rattamahatta
7B+ (SD)
start Dylanem, wyjście Dynamitem
K3.
Final Fight
8A (SD)
L.
Dynamit
6B (HE)
L1.
Dynamit SD
start Dylanem, wyjście Teorią Spisku
7A+ (SD)
M.
Teoria Spisku
7B+ (HE)
M1.
Fight Club
8A+ (SD)
SD do Teorii Spisku
Q.
Apage, Satanas!
7C+ (SD)
kantem
N.
Rampka w Ciemno
6A+ (SD)
N1.
Rurka Mięknie SD
6C (SD)
trawers rampą w prawo i wyjście na top
start Rampką w Ciemno i wprost w górę
O.
6A+ (SD)
start z dziury i dalej razem
z Rampką w Ciemno
P.
Romper Stomper
7A (SD)
niski SD z klamy, bez korzystania z kantu
po prawej, koniec jak Rampka w Ciemno
R.
Rampa-Pam
6A+ (SD)
niski SD bez korzystania z kamienia obok,
wyjście z prawej strony kantu,
koniec jak Rampka w Ciemno
S.
Rurka Mięknie
6B (HE)
T1.
Wysokie Noty
6C (SD)
przedłużenie Częstochowy do piku
http://topojura.dz.pl
Zgłoś jeśli naruszono regulamin