i00.pdf

(66 KB) Pobierz
JĘZYKI SKRYPTOWE I ICH ZASTOSOWANIA
ZADANIE
1:
APLIKACJA Z GUI
1.
Zadanie
Przygotuj projekt średniej wielkości programu oraz zaimplementuj go w wybra-
nym przez siebie języku skryptowym. Program powinien:
(1) być napisany w Pythonie, Rubym lub Perlu; dopuszczalna jest realizacja w
innych językach, pod warunkiem uzgodnienia tego z prowadzącym zajęcia;
(2) posiadać interfejs graficzny oparty o Qt lub Gtk; dopuszczalne jest użycie
innego interfejsu, pod warunkiem uzgodnienia tego z prowadzącym zajęcia;
(3) posiadać wbudowane menu oraz szczegółowy opis;
(4) komunikować się z użytkownikiem wyłącznie po polsku;
(5) realizować wszystkie zawarte w projekcie funkcje.
2.
Projekt
Wybraną przez siebie funkcjonalność należy zgłosić prowadzącemu zajęcia w celu
akceptacji oraz rezerwacji – tematy nie mogą się powtarzać! Projekt, w postaci
papierowego dokumentu, należy złożyć u prowadzącego zajęcia najpóżniej do
4
zajęć. Projekt powinien zawierać następujące informacje:
(1) nazwę programu;
(2) dane osoby realizującej;
(3) wybrany do realizacji język;
(4) wybrany do realizacji typ interfejsu;
(5) szczegółowy opis funkcjonalności, która zostanie w programie zawarta.
3.
Punktacja
Warunkiem koniecznym do uzyskania oceny pozytywnej jest oddanie programu
najpóżniej do
8
zajęć oraz spełnienie wszystkich podanych wcześniej wymagań. Pro-
gramy, które te warunki spełnią oraz zostaną oddane w terminie, zostaną ocenione
z punktu widzenia użytkownika – ocenie podlega m.in. sposób realizacji interfejsu,
jego wygląd, łatwość oraz wygoda korzystania z programu.
1
Zgłoś jeśli naruszono regulamin