00:02:47:JESTEM SZCZĘCIEM TEGO WIATA 00:03:51:Więc? 00:03:53:Zobaczmy... 00:03:55:Jest le? 00:04:01:Masz tylko lekkie skręcenie. 00:04:05:To nie jest takie złe. 00:04:07:Przeprowadzimy kilka testów,|aby wykluczyć nacišgnięty mięsień. 00:04:09:Nie sšdzę, by to był ten przypadek,|ale dla pewnoci. 00:04:13:Nie sšdzę, by to było poważne. 00:04:15:Ale zrobimy to,|aby miał pewnoć. 00:04:18:Musisz chodzić na fizykoterapię, 00:04:20:i za około miesišc wrócisz do prób. 00:04:27:Bšd cierpliwy. 00:06:16:Przerwa! 00:06:18:- Ok, jest w porzšdku.|- Wzywamy Madame Contreras? 00:06:21:- Tak, proszę.|- Johnny, słyszysz mnie? 00:06:24:Dziękuję! 00:06:27:Muszę ić. 00:06:59:Tak, to on. Mówiš, że lubi tancerzy. 00:07:04:To dlatego robi ten dokument. 00:07:07:Aby zobaczyć, czy nie znajdzie bohatera|do swojego następnego filmu. 00:07:12:A ty jeste ranny... 00:07:14:Cholerny pech, co? 00:07:19:Ale poważnie, jak się masz? 00:07:22:Lepiej. 00:07:24:Lekarz mówi, że mogę wrócić do prób|w cišgu miesišca. 00:07:28:Dobrze wiedzieć. 00:07:30:Hej, idziesz dzisiaj? 00:07:34:Powiniene go zaprosić. 00:07:51:Chodmy. 00:07:58:Znam centrum rehabilitacji,|ale nie wiem, czy możesz za nie zapłacić, 00:08:02:bo jest trochę drogie. 00:08:04:Nie wiem. 00:08:06:Jest tam doktor, który czyni cuda, 00:08:09:mogę ci póniej przesłać szczegóły. 00:08:13:Ok. 00:10:43:Jak masz na imię? 00:10:49:Twój przyjaciel ci nie powiedział? 00:10:54:On zawsze mówi wiele rzeczy, 00:10:57:ale nigdy nic ważnego. 00:11:11:A ty? 00:11:14:Ja? 00:11:16:Staram się. 00:11:23:Jak masz na imię? 00:11:27:Ja? 00:17:15:Chcesz trochę? 00:18:37:Gdzie jest twoja randka? 00:18:39:Zgaduję, że w łazience. 00:18:44:- Spójrz, to jest Sunny.|- Hej... 00:18:51:Hej, jak się masz? 00:18:59:Do zobaczenia. 00:19:32:Słuchaj... 00:19:35:Przy tej drodze sš męskie dziwki. 00:19:38:Powinnimy jednš kupić. 00:19:41:- Po co?|- Choćby dlatego. 00:19:44:Chodmy. 00:20:08:Czeć. 00:20:13:Mój przyjaciel i ja szukamy usługi. 00:20:15:Co ty na to? Zainteresowany? 00:20:17:- Wasza dwójka?|- Tak, obaj. 00:20:19:więtujemy. To jego urodziny. 00:20:22:Ok, to będzie 800 dolarów. 00:20:25:800 dolarów? 00:20:27:Wszystko dozwolone, tak? 00:20:32:Wszystko. 00:20:33:Z wyjštkiem zakręconych rzeczy, ok?|Płacisz za hotel. 00:20:37:Ale tak, wszystko jest dozwolone.|Chodzi o zabawę. 00:20:43:Musimy ić do bankomatu,|wrócimy. 00:20:45:Będziesz tu? 00:20:46:- Ile masz?|- Zaraz wrócimy, nie ruszaj się. 00:20:52:O co w tym wszystkim chodzi? 00:20:59:Dzi wieczorem pocišgasz mnie tylko ty. 00:21:19:Nie wiedziałem, że tancerze lubiš oglšdać filmy. 00:21:35:Nie wiedziałem, że filmowcy lubiš tancerzy. 00:21:39:Jeste taki głupi. 00:22:09:Spójrz. 00:22:48:Proszę. 00:22:53:Jest twoje. 00:23:32:Octavio... 00:23:35:Co? 00:23:41:Nic. 00:23:44:Kocham cię. 00:26:07:- Obudziłe się.|- Twój alarm się włšczył. 00:26:12:Co? 00:26:16:Zupełnie zapomniałem. 00:26:49:Co masz zamiar zrobić? 00:26:51:Nie wiem, mam dzi wolne. 00:26:56:Dlaczego na mnie nie poczekasz?|Możemy co póniej zrobić. 00:29:41:Ile czasu potrzebujemy, Julio? 00:29:43:Mylę, że 20 minut. 00:29:45:Nie, więcej. 15 dla wózka. 00:29:49:- Tak dużo?|- Tak, 15 minut. 00:29:51:- Co w tym gucie.|- To będzie w porzšdku. Zadzwonię do ciebie. 00:30:21:Czeć, jak się masz? 00:30:23:Dobrze, pracuję. 00:30:26:Tak, całkowicie. 00:30:28:Poczekasz na mnie potem? 00:30:30:Nie wiem. Mam nadzieję.|Zdšżę. Póno, ale... 00:30:35:Możemy zjeć póniej obiad,|co o tym sšdzisz? 00:32:04:Czeć. 00:32:08:Co? 00:32:10:Czekasz na kogo? 00:32:13:Co masz zamiar zobaczyć? 00:32:16:Spójrz. 00:32:18:Hej, masz ogień? 00:32:27:Jestem Sunny. Pamiętasz mnie? 00:32:29:Spotkalimy się na przyjęciu u Andrés. 00:32:33:Cóż, widziałam cię tam.|Nie wydajesz się pamiętać. 00:32:38:Jasne, że tak. piewasz, prawda? 00:32:42:Czeć. 00:32:44:- Póno.|- Zdšżyłam. 00:32:47:Jak się masz? Oglšdamy to samo? 00:32:52:Octavio! 00:33:22:O której godzinie przyjedziesz? 00:33:24:Nie wiem. Wczenie, ale teraz muszę ić. 00:33:27:Ok. Zobaczymy jutro. 00:36:06:- On był bardziej za tobš.|- To była ty! Poważnie. 00:36:10:Dał ci ogromny napiwek. 00:36:13:- Hej, to Octavio.|- Tak, to on. 00:36:16:Octavio? 00:36:18:Octavio! 00:36:21:- On okropnie się czuje.|- Nie wiem co robić. 00:36:28:Zbliż się do niego. 00:36:32:- Kiedy tu jeste...|- Tak. OK. 00:37:03:Hej... 00:37:04:Pozwól mu odejć. 00:37:08:On nie odpisuje,|ani nie odbiera telefonu, 00:37:11:czego więcej potrzebujesz? 00:37:15:To koniec. 00:37:43:Pójdę zobaczyć. 00:38:19:Zostaw. Podoba mi się to. 00:38:24:Ta jest lepsza. 00:43:17:Wyjdziesz stamtšd? 00:43:22:Wychodzę. 00:43:25:Wszystko w porzšdku? 00:43:30:Otwórz! 00:43:32:Musisz mi zapłacić, wychodzę. 00:43:40:Co się dzieje? 00:44:44:/Zapraszamy do "Krytyki filmowej". 00:44:47:/Naszym dzisiejszym gociem jest reżyser|/Emiliano Arenales Osorio, 00:44:51:/z którym przez kilka minut porozmawiamy. 00:44:54:/Jak się masz, Emiliano? 00:44:55:/Bardzo ci dziękuję za zgodę,|/bym wtargnšł na plan, 00:44:59:/gdzie robisz zdjęcia do swojego nowego filmu. 00:45:03:/Chciałbym zaczšć od pytania,|/jakie jest twoje zdanie na temat małżeństwa, 00:45:09:/zwłaszcza małżeństwa gejów. 00:45:13:/Cóż, małżeństwo dla mnie... 00:46:54:/Hej, to ja. Skończyłem. 00:47:01:/Możemy się spotkać?|/Mam nadzieję, że jeste wolny. 00:47:07:/Zadzwonię do ciebie póniej. 00:47:35:/Po pierwsze, mylę,|/że to jest przestarzały rodzaj relacji. 00:47:40:/Robię filmy tak, by małżonkowie w kryzysie 00:47:45:/zmierzyli się z tš kwestiš. 00:47:49:/Mylę, że zdrowszy dla ludzi jest rozwód. 00:47:53:/Mam nadzieję, że widzšc te filmy|/będš w stanie zakończyć swoje małżeństwo. 00:47:57:/Sprawy w małżeństwie zaczynajš się pogarszać, 00:48:01:/i nie jest konieczne, by pracować nad relacjami. 00:48:05:/Czy kiedykolwiek zastanawiałe się|/nad zrobieniem filmu o...? 00:48:36:Zbadajmy cię... 00:50:12:- Następny nazywa się Octavio.|- W porzšdku. 00:50:15:Mam go wpucić? 00:50:23:Octavio? Wejd proszę. 00:50:48:Kiedy będziesz gotowy. 00:51:05:/"To jest nagranie",|/słyszę jak sobie mówię. 00:51:10:/"Proszę zostawić wiadomoć"... 00:51:14:/Nikogo tu nie ma. 00:51:16:/Głos we mnie mówi: Nie ma mnie tutaj. 00:51:20:/Słucham, ale nie ma mnie tutaj. 00:51:24:/Jestem dziurš słuchajšcš w milczeniu. 00:51:28:/Bełkot. 00:51:31:/Dziura. 00:51:33:/Ciało. 00:51:35:/Ja... 00:51:38:/nagi jak więty przebity strzałami. 00:51:43:/Zapomniany na tej pustej półce. 00:51:46:/Pusty więty na półce... 00:51:50:/na wystawie, lub w zamrażarce|/w supermarkecie. 00:51:58:/Psujšce się mrożone mięso. 00:52:01:/Ja. 00:53:24:/Rozerwać pustkę, by cię znaleć. 00:53:28:/Rozszerzyć szczelinę, 00:53:29:/by otworzyć dziurę,|/w której mogę się zmiecić. 00:53:36:/Aby oddychać. 00:53:38:/Aby przerwać milczenie. 00:53:40:/Krzyczeć. 00:53:43:/Bšd wyć. 00:53:48:/Dopóki mogę być kim innym. 00:54:37:/Nie ma tu nikogo. 00:54:41:/Widzę siebie jak pokonuję duże odległoci. 00:54:46:/Idę do przodu, 00:54:50:/ledzę dwięk głosu, 00:54:51:/który prowadzi mnie do miejsca,|/gdzie echo mojego głosu 00:54:54:/nie tworzy tej pętli,|/gdzie tracę siebie bez ruchu. 00:54:59:*Oni mogš nas zniszczyć,|*mogš nas zniszczyć. 00:55:09:*A jeli jutro już nie będę istnieć, 00:55:14:*chcę móc powiedzieć: 00:55:18:*przynajmniej zdšżyłam. 00:55:22:*A jeli jutro już nie będę istnieć, 00:55:28:*chcę móc powiedzieć:|*przynajmniej zdšżyłam. 00:55:37:*A jeli jutro już nie będę istnieć, 00:55:43:*chcę móc powiedzieć:|*przynajmniej zdšżyłam. 00:55:59:*A jeli jutro już nie będę istnieć, 00:56:06:*chcę móc powiedzieć:|*przynajmniej zdšżyłam. 00:56:14:/Promienie słońca przechodzš przez pokój. 00:56:23:/Czasami czuję się jakbym tonęła... 00:56:27:/nie mogę oddychać. 00:56:30:/Mój głos nie wydaje żadnego dwięku. 00:56:43:/Promienie słońca przechodzš przez pokój. 00:56:49:/Czasami czuję, że nie mam twarz. 00:57:08:/Nie ma tu nikogo, patrzę na niš. 00:57:12:/Jakby była egzotycznym krajobrazem... 00:57:15:/pełna zagadek pod swoim ubraniem. 00:57:19:/Odpowiedzi, napisane do tyłu. 00:57:23:/Jej ciało jest synonimem miękkoci. 00:57:28:/Drzwi... 00:57:32:/...wyjcie, być może. 00:59:15:/Twoje oczy, poszukujš na próżno. 00:59:24:/Ale oto jestem... 00:59:30:/...cień mojego kontaktu z tobš. 01:01:30:/- Słyszę słowa.|/- Pieszczoty. 01:01:35:/Słyszę słowa, jak pieszczš skórę. 01:01:39:/- Jak ciało.|/- Puste ciało. 01:01:43:/Słucham mego głosu, jak cišgle... 01:01:46:/...jak w kółko powtarza: wypełnij mnie. 01:01:50:/Pozwól mi cię wypełnić,|/by stworzyć kogo nowego. 01:01:54:/- Słowa.|/- Przyjemnoć. 01:01:56:/Dotknij mnie. 01:01:58:/Z tobš, to jest inne dotknięcie. 01:02:00:/Inny kolor... 01:02:02:/...inny dwięk, przez skórę. 01:02:05:/Nagi... 01:02:07:/jak więty przebity strzałami. 01:02:06:/- Wklęsły.|/- Na kolanach. 01:02:11:/- Wypukły.|/- Dotknij mnie. 01:02:13:/- Wypełnij mnie.|/- Wypełnij mnie. 01:02:17:/Dotknij mnie. 01:02:19:/- Wypełnij moje imię twoim ciałem.|/- Prowad mnie... 01:02:23:/- ...zabierz mnie, gdzie rzucamy cień...|/- Do twoich warg. 01:02:25:/Twoje głodne usta. 01:02:27:/- Głód.|/- Dla rozkładania się. 01:02:30:/Kto inny. 01:02:31:/- Być kim innym.|/- Nie będšc tu. 01:02:34:/Nie ma tu nikogo. 01:02:36:/Nie jestemy tutaj, słuchajšc. 01:02:38:/- Wargi głodu.|/- Mój głos mówi "głód". 01:02:41:/Na moich kolanach. 01:02:43:/- Rozkładajšc się.|/- Rozłóż nogi, zrób to. 01:02:48:/Usta. 01:02:50:/- Przemów.|/- Głód. 01:02:52:/Rozłóż swoje ciało. 01:02:54:/Zabierz mnie z mojego ciała. 01:02:56:/- Przemów.|/- Uwied mnie dotykiem. 01:03:00:/...słów. 01:03:03:/- Słyszę słowa, które wymawiam...|/- Przyjemnoć. 01:03:06:/Twój głos. 01:06:22:/To ...
gayboy75