Jestem szczęściem tego świata (Yo soy la felicidad de este mundo).txt

(20 KB) Pobierz
00:02:47:JESTEM SZCZĘCIEM TEGO WIATA
00:03:51:Więc?
00:03:53:Zobaczmy...
00:03:55:Jest le?
00:04:01:Masz tylko lekkie skręcenie.
00:04:05:To nie jest takie złe.
00:04:07:Przeprowadzimy kilka testów,|aby wykluczyć nacišgnięty mięsień.
00:04:09:Nie sšdzę, by to był ten przypadek,|ale dla pewnoci.
00:04:13:Nie sšdzę, by to było poważne.
00:04:15:Ale zrobimy to,|aby miał pewnoć.
00:04:18:Musisz chodzić na fizykoterapię,
00:04:20:i za około miesišc wrócisz do prób.
00:04:27:Bšd cierpliwy.
00:06:16:Przerwa!
00:06:18:- Ok, jest w porzšdku.|- Wzywamy Madame Contreras?
00:06:21:- Tak, proszę.|- Johnny, słyszysz mnie?
00:06:24:Dziękuję!
00:06:27:Muszę ić.
00:06:59:Tak, to on. Mówiš, że lubi tancerzy.
00:07:04:To dlatego robi ten dokument.
00:07:07:Aby zobaczyć, czy nie znajdzie bohatera|do swojego następnego filmu.
00:07:12:A ty jeste ranny...
00:07:14:Cholerny pech, co?
00:07:19:Ale poważnie, jak się masz? 
00:07:22:Lepiej.
00:07:24:Lekarz mówi, że mogę wrócić do prób|w cišgu miesišca.
00:07:28:Dobrze wiedzieć.
00:07:30:Hej, idziesz dzisiaj?
00:07:34:Powiniene go zaprosić.
00:07:51:Chodmy.
00:07:58:Znam centrum rehabilitacji,|ale nie wiem, czy możesz za nie zapłacić, 
00:08:02:bo jest trochę drogie.
00:08:04:Nie wiem.
00:08:06:Jest tam doktor, który czyni cuda,
00:08:09:mogę ci póniej przesłać szczegóły.
00:08:13:Ok.
00:10:43:Jak masz na imię?
00:10:49:Twój przyjaciel ci nie powiedział?
00:10:54:On zawsze mówi wiele rzeczy,
00:10:57:ale nigdy nic ważnego.
00:11:11:A ty?
00:11:14:Ja?
00:11:16:Staram się.
00:11:23:Jak masz na imię?
00:11:27:Ja?
00:17:15:Chcesz trochę?
00:18:37:Gdzie jest twoja randka?
00:18:39:Zgaduję, że w łazience.
00:18:44:- Spójrz, to jest Sunny.|- Hej...
00:18:51:Hej, jak się masz?
00:18:59:Do zobaczenia.
00:19:32:Słuchaj...
00:19:35:Przy tej drodze sš męskie dziwki.
00:19:38:Powinnimy jednš kupić.
00:19:41:- Po co?|- Choćby dlatego.
00:19:44:Chodmy.
00:20:08:Czeć.
00:20:13:Mój przyjaciel i ja szukamy usługi. 
00:20:15:Co ty na to? Zainteresowany?
00:20:17:- Wasza dwójka?|- Tak, obaj.
00:20:19:więtujemy. To jego urodziny.
00:20:22:Ok, to będzie 800 dolarów.
00:20:25:800 dolarów?
00:20:27:Wszystko dozwolone, tak?
00:20:32:Wszystko. 
00:20:33:Z wyjštkiem zakręconych rzeczy, ok?|Płacisz za hotel.
00:20:37:Ale tak, wszystko jest dozwolone.|Chodzi o zabawę.
00:20:43:Musimy ić do bankomatu,|wrócimy.
00:20:45:Będziesz tu?
00:20:46:- Ile masz?|- Zaraz wrócimy, nie ruszaj się.
00:20:52:O co w tym wszystkim chodzi?
00:20:59:Dzi wieczorem pocišgasz mnie tylko ty.
00:21:19:Nie wiedziałem, że tancerze lubiš oglšdać filmy.
00:21:35:Nie wiedziałem, że filmowcy lubiš tancerzy.
00:21:39:Jeste taki głupi.
00:22:09:Spójrz.
00:22:48:Proszę.
00:22:53:Jest twoje.
00:23:32:Octavio...
00:23:35:Co?
00:23:41:Nic.
00:23:44:Kocham cię.
00:26:07:- Obudziłe się.|- Twój alarm się włšczył.
00:26:12:Co?
00:26:16:Zupełnie zapomniałem.
00:26:49:Co masz zamiar zrobić?
00:26:51:Nie wiem, mam dzi wolne.
00:26:56:Dlaczego na mnie nie poczekasz?|Możemy co póniej zrobić.
00:29:41:Ile czasu potrzebujemy, Julio?
00:29:43:Mylę, że 20 minut.
00:29:45:Nie, więcej. 15 dla wózka.
00:29:49:- Tak dużo?|- Tak, 15 minut.
00:29:51:- Co w tym gucie.|- To będzie w porzšdku. Zadzwonię do ciebie.
00:30:21:Czeć, jak się masz?
00:30:23:Dobrze, pracuję.
00:30:26:Tak, całkowicie.
00:30:28:Poczekasz na mnie potem?
00:30:30:Nie wiem. Mam nadzieję.|Zdšżę. Póno, ale...
00:30:35:Możemy zjeć póniej obiad,|co o tym sšdzisz?
00:32:04:Czeć.
00:32:08:Co?
00:32:10:Czekasz na kogo?
00:32:13:Co masz zamiar zobaczyć?
00:32:16:Spójrz.
00:32:18:Hej, masz ogień?
00:32:27:Jestem Sunny. Pamiętasz mnie?
00:32:29:Spotkalimy się na przyjęciu u Andrés.
00:32:33:Cóż, widziałam cię tam.|Nie wydajesz się pamiętać.
00:32:38:Jasne, że tak. piewasz, prawda?
00:32:42:Czeć.
00:32:44:- Póno.|- Zdšżyłam.
00:32:47:Jak się masz? Oglšdamy to samo?
00:32:52:Octavio!
00:33:22:O której godzinie przyjedziesz?
00:33:24:Nie wiem. Wczenie, ale teraz muszę ić.
00:33:27:Ok. Zobaczymy jutro.
00:36:06:- On był bardziej za tobš.|- To była ty! Poważnie.
00:36:10:Dał ci ogromny napiwek.
00:36:13:- Hej, to Octavio.|- Tak, to on.
00:36:16:Octavio?
00:36:18:Octavio!
00:36:21:- On okropnie się czuje.|- Nie wiem co robić.
00:36:28:Zbliż się do niego.
00:36:32:- Kiedy tu jeste...|- Tak. OK.
00:37:03:Hej...
00:37:04:Pozwól mu odejć.
00:37:08:On nie odpisuje,|ani nie odbiera telefonu,
00:37:11:czego więcej potrzebujesz?
00:37:15:To koniec.
00:37:43:Pójdę zobaczyć.
00:38:19:Zostaw. Podoba mi się to.
00:38:24:Ta jest lepsza.
00:43:17:Wyjdziesz stamtšd?
00:43:22:Wychodzę.
00:43:25:Wszystko w porzšdku?
00:43:30:Otwórz!
00:43:32:Musisz mi zapłacić, wychodzę.
00:43:40:Co się dzieje?
00:44:44:/Zapraszamy do "Krytyki filmowej".
00:44:47:/Naszym dzisiejszym gociem jest reżyser|/Emiliano Arenales Osorio,
00:44:51:/z którym przez kilka minut porozmawiamy.
00:44:54:/Jak się masz, Emiliano?
00:44:55:/Bardzo ci dziękuję za zgodę,|/bym wtargnšł na plan,
00:44:59:/gdzie robisz zdjęcia do swojego nowego filmu.
00:45:03:/Chciałbym zaczšć od pytania,|/jakie jest twoje zdanie na temat małżeństwa,
00:45:09:/zwłaszcza małżeństwa gejów.
00:45:13:/Cóż, małżeństwo dla mnie...
00:46:54:/Hej, to ja. Skończyłem.
00:47:01:/Możemy się spotkać?|/Mam nadzieję, że jeste wolny.
00:47:07:/Zadzwonię do ciebie póniej.
00:47:35:/Po pierwsze, mylę,|/że to jest przestarzały rodzaj relacji.
00:47:40:/Robię filmy tak, by małżonkowie w kryzysie
00:47:45:/zmierzyli się z tš kwestiš.
00:47:49:/Mylę, że zdrowszy dla ludzi jest rozwód.
00:47:53:/Mam nadzieję, że widzšc te filmy|/będš w stanie zakończyć swoje małżeństwo.
00:47:57:/Sprawy w małżeństwie zaczynajš się pogarszać,
00:48:01:/i nie jest konieczne, by pracować nad relacjami.
00:48:05:/Czy kiedykolwiek zastanawiałe się|/nad zrobieniem filmu o...?
00:48:36:Zbadajmy cię...
00:50:12:- Następny nazywa się Octavio.|- W porzšdku.
00:50:15:Mam go wpucić?
00:50:23:Octavio? Wejd proszę.
00:50:48:Kiedy będziesz gotowy. 
00:51:05:/"To jest nagranie",|/słyszę jak sobie mówię.
00:51:10:/"Proszę zostawić wiadomoć"...
00:51:14:/Nikogo tu nie ma.
00:51:16:/Głos we mnie mówi: Nie ma mnie tutaj.
00:51:20:/Słucham, ale nie ma mnie tutaj.
00:51:24:/Jestem dziurš słuchajšcš w milczeniu.
00:51:28:/Bełkot.
00:51:31:/Dziura.
00:51:33:/Ciało.
00:51:35:/Ja...
00:51:38:/nagi jak więty przebity strzałami.
00:51:43:/Zapomniany na tej pustej półce.
00:51:46:/Pusty więty na półce...
00:51:50:/na wystawie, lub w zamrażarce|/w supermarkecie.
00:51:58:/Psujšce się mrożone mięso.
00:52:01:/Ja.
00:53:24:/Rozerwać pustkę, by cię znaleć.
00:53:28:/Rozszerzyć szczelinę,
00:53:29:/by otworzyć dziurę,|/w której mogę się zmiecić.
00:53:36:/Aby oddychać.
00:53:38:/Aby przerwać milczenie.
00:53:40:/Krzyczeć.
00:53:43:/Bšd wyć.
00:53:48:/Dopóki mogę być kim innym.
00:54:37:/Nie ma tu nikogo.
00:54:41:/Widzę siebie jak pokonuję duże odległoci.
00:54:46:/Idę do przodu,
00:54:50:/ledzę dwięk głosu,
00:54:51:/który prowadzi mnie do miejsca,|/gdzie echo mojego głosu 
00:54:54:/nie tworzy tej pętli,|/gdzie tracę siebie bez ruchu.
00:54:59:*Oni mogš nas zniszczyć,|*mogš nas zniszczyć.
00:55:09:*A jeli jutro już nie będę istnieć,
00:55:14:*chcę móc powiedzieć:
00:55:18:*przynajmniej zdšżyłam.
00:55:22:*A jeli jutro już nie będę istnieć,
00:55:28:*chcę móc powiedzieć:|*przynajmniej zdšżyłam.
00:55:37:*A jeli jutro już nie będę istnieć,
00:55:43:*chcę móc powiedzieć:|*przynajmniej zdšżyłam.
00:55:59:*A jeli jutro już nie będę istnieć,
00:56:06:*chcę móc powiedzieć:|*przynajmniej zdšżyłam.
00:56:14:/Promienie słońca przechodzš przez pokój.
00:56:23:/Czasami czuję się jakbym tonęła...
00:56:27:/nie mogę oddychać.
00:56:30:/Mój głos nie wydaje żadnego dwięku.
00:56:43:/Promienie słońca przechodzš przez pokój.
00:56:49:/Czasami czuję, że nie mam twarz.
00:57:08:/Nie ma tu nikogo, patrzę na niš.
00:57:12:/Jakby była egzotycznym krajobrazem...
00:57:15:/pełna zagadek pod swoim ubraniem.
00:57:19:/Odpowiedzi, napisane do tyłu.
00:57:23:/Jej ciało jest synonimem miękkoci.
00:57:28:/Drzwi...
00:57:32:/...wyjcie, być może.
00:59:15:/Twoje oczy, poszukujš na próżno.
00:59:24:/Ale oto jestem...
00:59:30:/...cień mojego kontaktu z tobš.
01:01:30:/- Słyszę słowa.|/- Pieszczoty.
01:01:35:/Słyszę słowa, jak pieszczš skórę.
01:01:39:/- Jak ciało.|/- Puste ciało.
01:01:43:/Słucham mego głosu, jak cišgle...
01:01:46:/...jak w kółko powtarza: wypełnij mnie.
01:01:50:/Pozwól mi cię wypełnić,|/by stworzyć kogo nowego.
01:01:54:/- Słowa.|/- Przyjemnoć.
01:01:56:/Dotknij mnie.
01:01:58:/Z tobš, to jest inne dotknięcie.
01:02:00:/Inny kolor...
01:02:02:/...inny dwięk, przez skórę.
01:02:05:/Nagi...
01:02:07:/jak więty przebity strzałami.
01:02:06:/- Wklęsły.|/- Na kolanach. 
01:02:11:/- Wypukły.|/- Dotknij mnie.
01:02:13:/- Wypełnij mnie.|/- Wypełnij mnie.
01:02:17:/Dotknij mnie.
01:02:19:/- Wypełnij moje imię twoim ciałem.|/- Prowad mnie...
01:02:23:/- ...zabierz mnie, gdzie rzucamy cień...|/- Do twoich warg.
01:02:25:/Twoje głodne usta.
01:02:27:/- Głód.|/- Dla rozkładania się.
01:02:30:/Kto inny.
01:02:31:/- Być kim innym.|/- Nie będšc tu.
01:02:34:/Nie ma tu nikogo.
01:02:36:/Nie jestemy tutaj, słuchajšc.
01:02:38:/- Wargi głodu.|/- Mój głos mówi "głód".
01:02:41:/Na moich kolanach.
01:02:43:/- Rozkładajšc się.|/- Rozłóż nogi, zrób to.
01:02:48:/Usta.
01:02:50:/- Przemów.|/- Głód.
01:02:52:/Rozłóż swoje ciało.
01:02:54:/Zabierz mnie z mojego ciała.
01:02:56:/- Przemów.|/- Uwied mnie dotykiem.
01:03:00:/...słów.
01:03:03:/- Słyszę słowa, które wymawiam...|/- Przyjemnoć.
01:03:06:/Twój głos.
01:06:22:/To ...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin