Upewnij się, że Twój program Adobe Acrobat Reader posiada wersję 8, bądź wyższą. Sprawdź swoja wersję Adobe Acrobat Reader poprzez wybór Menu Pomoc / o Adobe Reader. Na ekranie pojawi się numer wersji np. Wersja 8.1.2
Jeśli chcesz pobrać ostatnią wersję Adobre Reader, możesz wejść bezpośrednio na stronę: http://get.adobe.com/reader/
Jeśli upewniłeś się, że posiadasz poprawną wersję, pobierz formularz skargi, bezpośrednio ze strony:
Otwórz dokument i wybierz język:
Jeśli wybrałeś odpowiedni język, powinieneś być w stanie zobaczyć cały tekst formularza, przetłumaczony na Twój język
Upewnij się, że przeczytałeś ‘Oświadczenie o przetwarzaniu Twoich danych’ i zaakceptowałeś warunki.
Po przeczytaniu instrukcji dotyczącej formatu PDF, nie klikaj na “zatwierdź skargę”, jeśli nie skończyłeś formularza.
Upewnij się, że w szczegółowych informacjach dotyczących „Konsumenta”, wybierasz państwo, w którym jesteś rezydentem. Centrum w wybranym kraju będzie prowadziło Twoją sprawę i skontaktuje się z Tobą, w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości.
Jeśli przesłałeś swoją skargę, na ekranie powinna zostać wyświetlona następującą informacja:
W przypadku wystąpienia problemu z połączeniem, na ekranie pojawi się odpowiednie powiadomienie. Radzimy połączyć się później lub zweryfikować Twoje połączenie internetowe.
ttaaddeekk1