JakBycLepszymAgentem.pdf
(
815 KB
)
Pobierz
K
URS DLA AGENTÓW
B
RANDLE
.
PL
S
PIS TREŚCI
1. Jak dobrze
żyć
z klientem.................................................................................................................3
2. Jak dobrze
żyć
z użytkownikami forum...........................................................................................6
3. Szczerość za szczerość.....................................................................................................................8
Odwoływanie się do własnego doświadczenia............................................................................9
Odwoływanie się do zdobytych informacji.................................................................................9
Odsyłanie do oferty lub specyfikacji produktu bez wyrażania opinii........................................10
Nagłaśnianie wydarzeń/konkursów/informacji o promocjach...................................................10
4. Trochę technicznych spraw.............................................................................................................11
Założenie konta .........................................................................................................................11
Zakładanie tematów ..................................................................................................................12
Dodawanie postów i formatowanie ich treści ...........................................................................12
Dodawanie komentarzy na blogach ..........................................................................................13
Dodawanie postów/komentarzy do Brandle.pl .........................................................................14
5. O co chodzi z tymi linkami pozycjonującymi................................................................................15
2/18
K
URS DLA AGENTÓW
B
RANDLE
.
PL
1. Jak dobrze
żyć
z klientem
Zacznijmy od tego,
że
podejmując się jakiegokolwiek zlecenia,
pracujesz na swoją opinię.
To od
Ciebie zależy, czy klient będzie zadowolony ze współpracy, zatrudni Cię przy kolejnych
kampaniach, czy nawet poleci innej firmie. Pamiętaj,
że
nawiązując współpracę, deklarujesz się do
wykonania swoich zadań terminowo i na jak najwyższym poziomie. Otrzymasz od klienta
wynagrodzenie za swoją pracę, a Twoim zadaniem jest wywiązać się ze zobowiązań wobec niego.
Jeśli traktujesz pisanie na forach za pośrednictwem Brandle.pl jak
szybki i łatwy zarobek,
to przykro nam, ale już na tym etapie
musimy się pożegnać.
Jeśli zaś podchodzisz do tego tematu
poważnie, czytaj dalej.
W serwisie Brandle.pl rejestrują się firmy zainteresowane zwiększeniem ich rozpoznawalności,
oraz tzw. agenci, czyli osoby pomagające uzyskać ten cel m.in. przy wykorzystaniu forów
dyskusyjnych. Zapewne już w dniu rejestracji będziesz liczył na zaproszenie do przeprowadzenia
swojej pierwszej kampanii. Najpierw jednak musisz wiedzieć, jak się dobrze zaprezentować
w serwisie, abyś to właśnie Ty został do niej wybrany.
Przeczytaj dokładnie poniższe wskazówki:
uzupełnij
swój profil
– wstaw swoje zdjęcie, zamieść szczegółowy opis swojego
doświadczenia zawodowego z naciskiem na to związane z prowadzeniem kampanii
marketingu szeptanego. Wybierz tylko te kategorie, w których czujesz się najlepiej
i na temat których masz najwięcej do powiedzenia. Następnie zastanów się nad stawką
za 1 post, która powinna być adekwatna do Twojego doświadczenia. Stawka kilkudziesięciu
groszy przy 5-letnim doświadczeniu sygnalizuje,
że
niska cena może iść w parze z niską
jakością. Pamiętaj również, aby podać zgodne z prawdą doświadczenie zawodowe – nie
wystarczy hobbystyczne udzielanie się na forach. To musi być praca zawodowa, polegająca
np. na budowaniu wizerunku firmy oraz wzbudzanie zainteresowania nią;
upewnij
się,
że
rozumiesz założenia kampanii
– przede wszystkim zwróć uwagę na termin
kampanii, czyli datę jej rozpoczęcia i zakończenia. Pisz posty zgodnie z ustaloną
częstotliwością pisania – niektóre kampanie powinieneś zrealizować jak najszybciej,
podczas gdy w innych powinieneś pisać posty systematycznie. Przeanalizuj opis kampanii i
3/18
K
URS DLA AGENTÓW
B
RANDLE
.
PL
jeśli coś będzie dla Ciebie niejasne, jeszcze tego samego dnia skontaktuj się z klientem, aby
dopytać o szczegóły. Kampanie mogą być prowadzone w 2 celach:
kampania
wizerunkowa
– ma za zadanie nagłośnić wydarzenie, wzbudzić
zainteresowanie usługą czy produktem, prowokować do dyskusji na zadany temat;
kampania
pozycjonująca
– skierowana głównie na zdobycie odnośników do strony,
a w znacznie mniejszym stopniu skupiona na samej reklamie.
Jeśli masz wykonać kampanię dobrze, nie możesz mieć co do niej najmniejszych wątpliwości.
4/18
K
URS DLA AGENTÓW
B
RANDLE
.
PL
na
bieżąco odpowiadaj na sugestie
– może się zdarzyć,
że
mimo omówienia szczegółów
kampanii jeszcze przed jej rozpoczęciem, ze strony klienta pojawią się jakieś zastrzeżenia.
W Brandle.pl agencja może oznaczyć jako błędny post, który uważa za niezgodny
z założeniami kampanii lub po prostu będący zbyt widoczną, nachalną reklamą.
Nie reaguj wtedy nerwowo tylko spytaj, na czym polega problem (link „Napisz
do agencji”),
a następnie postaraj się zmienić treść posta tak, aby odpowiadała Twojemu klientowi;
dobrze
zacząłeś, a teraz dobrze zakończ współpracę
– wiele osób denerwuje się, jeśli
zrealizowały całą kampanię i nie otrzymały wynagrodzenia jeszcze tego samego dnia.
Przede wszystkim pamiętaj o tym,
że
Twój klient nie musi być na bieżąco dostępny przy
komputerze, a termin płatności powinien zostać ustalony na początku współpracy. Dlatego
poczekaj cierpliwie i jeśli zbliża się koniec terminu płatności, grzecznie się przypomnij.
Zbyt często ulegamy emocjom i nawet po dobrze wykonanej kampanii, możemy zepsuć
nasz dobry wizerunek nerwowym dopominaniem się o wynagrodzenie. Jeśli chcesz mieć
pewność co do terminów, wysokości i sposobu wypłaty wynagrodzenia, podpisz umowę
i zawrzyj w niej szczegóły na ten temat;
buduj
„zaplecze”
– jeśli
nie otrzymałeś jeszcze
żadnego
zlecenia, przygotuj się
do współpracy tworząclistę ulubionych forów z różnej tematyki i udzielając się na nich.
Nawiązuj znajomości, zaprezentuj się jako specjalista w wybranej dziedzinie, a z pewnością
Twoje późniejsze posty pisane w ramach współpracy z klientami, zainteresują więcej osób.
Nie ma nic gorszego od zakładania nowych anonimowych kont tylko po to, aby przemycić
w nich reklamę. Zapewne sam podchodzisz nieufnie do nowych użytkowników i bardziej
liczysz się ze zdaniem tych, którzy mają już pewien staż na forum, więc zadbaj o to samo
ze swojej strony.
Te kilka sugestii pozwoli Ci na dobre pozostać naszym użytkownikiem i systematycznie zarabiać
dzięki Brandle.pl.
5/18
Plik z chomika:
marcin.gurtowski
Inne pliki z tego folderu:
zostan-gwiazda-youtube_a.-tworz-najlepsze-filmy-wideo!-dla-mlodych-bystrzakow full.pdf
(166451 KB)
Ty wybierasz cel, my pokazujemy drogę.pdf
(33308 KB)
Praca Zbiorowa - Biblia e-biznesu.pdf
(18061 KB)
Rowse D. - ProBlogger. Jak czerpać zyski ze swojego bloga.pdf
(7111 KB)
Nikodem Marszalek - Odrodzenie Feniksa.pdf
(5208 KB)
Inne foldery tego chomika:
21 strategii
audiobooki
Camera
Dokumenty
etat-biznes-tradycyjny-czy-marketing-sieciowy
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin