Jose Silva
DWUDNIOWE ULTRA SEMINARIUM
na temat zaawansowanej samokontroli umysłu
Podręcznik dla uczestników
Tłumaczenie: Katarzyna Straszewska
Spis treści
1. Program kursu
2. Badania i koncepcje
3. Historia
4. Standardowe ćwiczenia rozluźniające
5. Technika kciuka na czole
6. Glosariusz
7. Techniki typu formuła
8. Wskazówki dla orientologa
9. Holistyczne techniki uzdrawiania
10. Eksperyment z pomidorami
11. Badania nad efektami pól elektrycznych
12. Propozycja przedsięwzięcia
PROGRAM KURSU - ZAJĘCIA SOBOTNIE,
I. ZAGAJENIE ł POWITANIE
Ćwiczenia umysłowe.
A) Objaśnienie używanych terminów.
1. Świadomość2. zewnętrzna. Świadomość3. wewnętrzna. Nieświadomość4. . Jesteśmy w stanie świadomie funkcjonować5. na głębszych poziomach umysłu, o ile nauczyliśmy się tego i zmieniliśmy "podświadomość6. ” w "świadomość7. wewnętrzną".
8. Psychoorientacja - sterowanie umysłem.
9. Mózg: komputer biologiczny, który można programować10. . Inteligencji biologicznej nie można programować11. , natomiast inteligencje ludzką - można. Mózg może reagować12. automatycznie, półautomatycznie, można nim również sterować13. "ręcznie".
14. Umysł; zdolność15. inteligencji ludzkiej do dostrajania się do mózgu.
16. Inteligencja ludzka: w teologii znana pod mianem duszy lub ducha. Dusza lub duch = inteligencja ludzka.
17. Wymiar subiektywny; siedziba ludzkiej inteligencji; odpowiada mu częstotliwość18. fal mózgowych równa 10 Hz.
19. Wymiar obiektywno-subiektywny: siedziba inteligencji biologicznej; odpowiada mu częstotliwość20. 5 Hz. W danym czasie świadomość21. może funkcjonować22. tylko w jednym wymiarze- Gdy używasz wzroku w sposób bezpośredni, innych zmysłów używasz pośrednio. W danym czasie bezpośrednio można używać23. tylko jednego zmysłu. Dziewięć24. dziesiąt procent ludzi w naturalny sposób nauczyło się używać25. zmysłów obiektywnych. Tylko dziesięć26. procent ludzi w naturalny sposób opanowało wykorzystywanie zmysłów subiektywnych. Wszystko co tworzymy musi być27. najpierw stworzone w wymiarze subiektywnym. Metoda Samokontroli Umysłu uczy Łudzi funkcjonowania w wymiarze subiektywnym i świadomego używania zmysłów subiektywnych.
28. Programowanie: Jest to zmienianie stanu materii. Zmień stan materii nieożywionej, a pozostanie ona w tym zmienionym stanie. Zmień stan materii ożywionej, a w tym zmienionym stanie będzie kontynuowała wzrost.
29. Z psychicznego punktu widzenia, z punktu widzenia jasnowidza, przyszłość30. znajduje się po lewej stronie. Z obiektywnego, fizycznego punktu widzenia przyszłość31. jest przed nami, zaś przeszłość32. za nami. W wymiarze subiektywnym możemy wyprzedzić33. sami siebie i zaplanować34. swoją przyszłość35. w sposób subiektywny tak, by świat fizyczny mógł dostosować36. się do niej.
37. Czysta energia duchowa: jest to siła spoistości i przylegania, która utrzymuje zwartość38. materii. Energia duchowa występuje tak w mikrokosmosie, jak i w makrokosmosie.
39. Wiedza: są to zgromadzone informacje wykorzystywane do rozwiązywania problemów. Wiedzę należy wykorzystywać40. w sposób prawidłowy. Prawidłowe wykorzystywanie wiedzy polega na rozwiązywaniu problemów. Jesteśmy na rej planecie wyłącznie po to. Niestety, jedynie 10% ludzkości wie o istnieniu metody rozwiązywania problemów, toteż większość41. ludzi zamiast rozwiązywać42. problemy - stwarza je. Zostaliśmy stworzeni na obraz naszego Stwórcy nie w sensie fizycznym, gdyż każdy z nas wygląda inaczej. Jesteśmy tacy jak nasz Stwórca w sensie naszych możliwości mentalnych, w sensie tego, co potrafimy zrobić43. . Im więcej problemów rozwiązujemy, tym bardziej upodabniamy się do naszego Stwórcy. Wszystko - dalekie czy bliskie - reaguje na nasze myśli. Na rzeczy bliskie wpływa energia subiektywna i obiektywna, a na dalekie - tylko subiektywna. Z powodu swojej ignorancji ranimy nawet łych, których kochamy.
44. Psychokineza: stosowanie energii obiektywnej i subiektywnej do programowania
45. materii.
46. Telekineza: stosowanie energii subiektywnej w celu programowania na odległość47. . Gdy skupiamy się chcąc wesprzeć48. tworzenie możemy oddziaływać49. na materię znajdującą się tak blisko, jak i daleko.
B) Aura człowieka
Otawa światła - 7 kolorów.
Oktawa muzyczna - 7 nut.
Oktawa tygodnia - 7 dni.
Oktawa cykli anabolicznych wynosi 7.
Oktawa cykli katabolicznych wynosi 7.
C)Wymiar duchowy - subiektywny, niefizyczny
1. Pragnienie, czyli mechanizm dostrajający.
2. Przekonanie, czyli przyczyna dostrajania się.
3. Oczekiwanie, czyli realizacja przyczyny.
4. Miłość5. , czyli harmonia zestrajania.
6. Wiara, czyli pragnienie, przekonanie i oczekiwanie wyników zestrojenia.
D) Cztery warunki lub stany mentalne, idealne dla programowania, uzdrawiania
i rozwiązywania problemów i utrzymywania otwartego umysłu dla przenoszenia myśli;
l. Tworzenie stanu dezorientacji
Należy opowiedzieć jakąś historię o mieszanej treści np, opowiadaj o koniach, a następnie włącz do opowiadania coś o koniach mających rogi. Osoba znajdująca się w sianie dezorientacji jest bardzo podatna na typ programowaniu polegający na przenoszeniu myśli.
Należy powiedzieć pacjentowi, by nie zadawał pytań dopóki nie skończymy opowiadać .
Osoba uzdrawiająca wchodzi na poziom alfa. Bezpośrednio przed sobą wizualizuje scenkę przedstawiającą pacjenta z jego problemem. Po lewej stronie wyobraża sobie - stosując metodę używaną do rozwiązywania problemów - jak rozpoczyna się proces naprawy. Dalej w lewą stronę wyobraża sobie pacjenta w doskonałym zdrowiu.
Tym, którzy w domu lub pracy przebywają w środowisku prowadzącym do dezorientacji lub do innych stanów podatności na programowanie należy poradzić , by unikali długotrwałego przebywania w takich warunkach, w których ktoś mógłby zaprogramować ich w sposób negatywny,
2. Stan oczekiwania.
Należy mówić do pacjenta tak, by stworzyć punkt kulminacyjny, po nim zaś zrobić przerwę i w przerwie tej dokonać programowania.
Inne kroki - podobne do tych, podejmowane w stanie dezorientacji.
3.Należy wyzwolić lub pobudzić mechanizm przeżycia.
Stan przerażenia.
Widok krwi.
Uszkodzenie skóry.
Podejmowane kroki są analogiczne do tych w stanie dezorientacji.
4.Należy obniżyć częstotliwość fal mózgowych pacjenta z 20 do H) Hz.
Standardowe ć wiczenia warunkujące.
E)Programowanie obiektywne i subiektywne.
1.Programować można zarówno inteligencje biologiczną, jak i ludzką tak obiektywnie, jak i subiektywnie.
...
lch8