Silva - seminarium.rtf

(506 KB) Pobierz

 

 

 

 

Jose Silva

DWUDNIOWE ULTRA  SEMINARIUM

na temat zaawansowanej samokontroli umysłu

 

Podręcznik dla uczestników

Tłumaczenie: Katarzyna Straszewska

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Spis treści

1.              Program kursu              

2.              Badania i koncepcje             

3.              Historia             

4.              Standardowe ćwiczenia rozluźniające             

5.              Technika kciuka na czole             

6.              Glosariusz             

7.              Techniki typu formuła             

8.              Wskazówki dla orientologa             

9.              Holistyczne techniki uzdrawiania             

10.              Eksperyment z pomidorami             

11.              Badania nad efektami pól elektrycznych             

12.              Propozycja przedsięwzięcia             

 

PROGRAM KURSU - ZAJĘCIA SOBOTNIE,

 

I. ZAGAJENIE ł POWITANIE

 

Ćwiczenia umysłowe.

 

A) Objaśnienie używanych terminów.

 

1.              Świadomość2.                 zewnętrzna.   Świadomość3.                 wewnętrzna.   Nieświadomość4.              .   Jesteśmy w   stanie   świadomie  funkcjonować5.                 na   głębszych   poziomach   umysłu,   o   ile nauczyliśmy    się    tego    i    zmieniliśmy     "podświadomość6.              ”    w    "świadomość7.              wewnętrzną".

8.              Psychoorientacja - sterowanie umysłem.

9.              Mózg: komputer biologiczny, który można programować10.              . Inteligencji biologicznej nie można programować11.              , natomiast inteligencje ludzką - można.  Mózg może reagować12.              automatycznie, półautomatycznie, można nim również sterować13.              "ręcznie".

14.              Umysł; zdolność15.              inteligencji ludzkiej do dostrajania się do mózgu.

16.              Inteligencja ludzka: w teologii znana pod mianem duszy lub ducha. Dusza lub duch = inteligencja ludzka.

17.              Wymiar subiektywny; siedziba ludzkiej inteligencji; odpowiada mu częstotliwość18.              fal mózgowych równa 10 Hz.

19.              Wymiar obiektywno-subiektywny: siedziba inteligencji biologicznej; odpowiada mu częstotliwość20.              5  Hz.  W danym czasie świadomość21.                może funkcjonować22.              tylko w jednym wymiarze- Gdy używasz wzroku w sposób bezpośredni, innych zmysłów używasz pośrednio. W danym czasie bezpośrednio można używać23.              tylko jednego zmysłu. Dziewięć24.              dziesiąt procent ludzi w naturalny sposób nauczyło się używać25.              zmysłów   obiektywnych.   Tylko   dziesięć26.                 procent ludzi w naturalny  sposób opanowało wykorzystywanie zmysłów subiektywnych. Wszystko co tworzymy musi być27.              najpierw stworzone w wymiarze subiektywnym. Metoda Samokontroli Umysłu uczy Łudzi funkcjonowania w wymiarze subiektywnym i świadomego używania zmysłów subiektywnych.

28.              Programowanie: Jest to zmienianie stanu materii. Zmień stan materii nieożywionej, a pozostanie ona w tym zmienionym stanie. Zmień stan materii ożywionej, a w tym zmienionym stanie będzie kontynuowała wzrost.

29.              Z psychicznego  punktu  widzenia,  z punktu  widzenia jasnowidza,  przyszłość30.              znajduje  się  po  lewej  stronie.  Z obiektywnego,  fizycznego punktu  widzenia przyszłość31.              jest przed nami, zaś przeszłość32.              za nami. W wymiarze subiektywnym możemy   wyprzedzić33.                 sami   siebie  i  zaplanować34.                 swoją  przyszłość35.                 w   sposób subiektywny tak, by świat fizyczny mógł dostosować36.              się do niej.

37.              Czysta energia duchowa: jest to siła spoistości i przylegania, która utrzymuje zwartość38.                 materii.   Energia   duchowa   występuje   tak   w   mikrokosmosie,   jak i w makrokosmosie.

39.              Wiedza:   są   to   zgromadzone   informacje   wykorzystywane   do   rozwiązywania problemów. Wiedzę należy wykorzystywać40.              w sposób prawidłowy. Prawidłowe wykorzystywanie wiedzy polega na rozwiązywaniu problemów. Jesteśmy na rej planecie wyłącznie po to. Niestety, jedynie 10% ludzkości wie o istnieniu metody rozwiązywania problemów, toteż większość41.              ludzi zamiast rozwiązywać42.              problemy - stwarza je. Zostaliśmy stworzeni na obraz naszego Stwórcy nie w sensie fizycznym, gdyż każdy z nas wygląda inaczej. Jesteśmy tacy jak nasz Stwórca w sensie naszych możliwości mentalnych, w sensie tego, co potrafimy zrobić43.              . Im więcej problemów rozwiązujemy, tym bardziej upodabniamy się do naszego Stwórcy. Wszystko - dalekie czy bliskie - reaguje na nasze myśli. Na rzeczy bliskie wpływa energia subiektywna i obiektywna, a na dalekie - tylko subiektywna. Z powodu swojej ignorancji ranimy nawet łych, których kochamy.

 

 

44.              Psychokineza: stosowanie energii obiektywnej i subiektywnej do programowania

45.              materii.

46.              Telekineza: stosowanie energii subiektywnej w celu programowania na odległość47.              . Gdy skupiamy się chcąc wesprzeć48.              tworzenie możemy oddziaływać49.              na materię znajdującą się tak blisko, jak i daleko.

 

B) Aura człowieka

 

              Otawa światła - 7 kolorów.

              Oktawa muzyczna - 7 nut.

              Oktawa tygodnia - 7 dni.

              Oktawa cykli anabolicznych wynosi 7.

              Oktawa cykli katabolicznych wynosi 7.

 

C)Wymiar duchowy - subiektywny, niefizyczny

 

1.              Pragnienie, czyli mechanizm dostrajający.

2.              Przekonanie, czyli przyczyna dostrajania się.

3.              Oczekiwanie, czyli realizacja przyczyny.

4.              Miłość5.              , czyli harmonia zestrajania.

6.              Wiara, czyli pragnienie, przekonanie i oczekiwanie wyników zestrojenia.

 

D) Cztery    warunki    lub   stany   mentalne,   idealne   dla   programowania,    uzdrawiania

i rozwiązywania problemów i utrzymywania otwartego umysłu dla przenoszenia myśli;

 

l. Tworzenie stanu dezorientacji

              Należy  opowiedzieć              jakąś  historię  o  mieszanej  treści  np,   opowiadaj o koniach, a następnie włącz do opowiadania coś o koniach mających rogi. Osoba znajdująca się w sianie dezorientacji jest bardzo podatna na typ programowaniu polegający na przenoszeniu myśli.

              Należy powiedzieć              pacjentowi, by nie zadawał pytań dopóki nie skończymy opowiadać              .

              Osoba uzdrawiająca wchodzi na poziom alfa. Bezpośrednio przed sobą wizualizuje scenkę przedstawiającą pacjenta z jego problemem. Po lewej stronie  wyobraża sobie  -  stosując  metodę używaną do rozwiązywania problemów - jak rozpoczyna się proces naprawy. Dalej w lewą stronę wyobraża sobie pacjenta w doskonałym zdrowiu.

              Tym, którzy w domu lub pracy przebywają w środowisku prowadzącym do dezorientacji lub do innych stanów podatności na programowanie należy poradzić              , by  unikali  długotrwałego  przebywania  w  takich  warunkach, w których ktoś mógłby zaprogramować              ich w sposób negatywny,

 

2. Stan oczekiwania.

              Należy mówić              do pacjenta tak, by stworzyć              punkt kulminacyjny, po nim zaś zrobić              przerwę i w przerwie tej dokonać              programowania.

              Inne kroki - podobne do tych, podejmowane w stanie dezorientacji.

3.Należy wyzwolić lub pobudzić mechanizm przeżycia.

              Stan przerażenia.

              Widok krwi.

              Uszkodzenie skóry.

              Podejmowane kroki są analogiczne do tych w stanie dezorientacji.

4.Należy obniżyć częstotliwość fal mózgowych pacjenta z 20 do H) Hz.

              Standardowe ć              wiczenia warunkujące.

 

 

E)Programowanie obiektywne i subiektywne.

1.Programować można zarówno inteligencje biologiczną, jak i ludzką tak obiektywnie, jak i subiektywnie.

...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin