os przednia.pdf

(78 KB) Pobierz
Wartości zadane osi przedniej
Strona 1 z 2
Wartości zadane osi przedniej
Podawane w tabeli wysokości zawieszenia
odnoszą się do wymiaru -a-.
Przed przystąpieniem do wykonania
geometrii zawieszenia i ustawieniem
geometrii kół, kierownicę zablokować w
położeniu
środkowym
regulacji wysokości.
Podane tu dane techniczne dotyczą
samochodu gotowego do jazdy, o masie
równej masie własnej, a zatem z pełnymi
zbiornikami paliwa i spryskiwaczy, z kołem
zapasowym, lewarkiem (o ile samochód
zostały w niego wyposażony fabrycznie) i
zestawem narzędzi, jednak bez kierowcy.
Koło zapasowe, zestaw narzędzi i
podnośnik muszą być na swoich
miejscach.
Wskazówka
Jeżeli nie daje się osiągnąć odpowiedniego
ciężaru samochodu gotowego do jazdy (np. w
samochodzie wyposażonym w zestaw do
naprawy opon lub niepełne zatankowanie
zbiornika paliwa), obciążenie należy ustawić w
następujący sposób:
– Samochód obciążyć odpowiednim
obciążeniem.
– Ustalić na wskaźniku ilość paliwa w
zbiorniku.
– Obciążenie umieścić nad zbiornikiem
paliwa według następującej tabeli.
Wskaźnik ilości paliwa
Rezerwa
1/4
1/2
3/4
Zbiornik pełen
Wielkość ciężaru (kg)
37
33
22
11
0
Wskazówka
Do obciążania można użyć np. plastikowe baniaki lub kanistry
z wodą. 1 litr wody = 1 kg.
Podczas układania ciężarów na tylnym siedzeniu należy
zwracać uwagę, aby nie zabrudzić ani nie uszkodzić poszycia
tapicerskiego siedzeń.
Oś przednia
Numery PR
Rozdział
Zbieżność całkowita (przy nacisku)
Zawieszenie
standardowe
2UA
10' ± 10'
Zawieszenie
sportowe
2UC
10' ± 10'
Zawieszenie na złe
drogi
2UB
10' ± 10'
vw-wi://rl/C.pl-PL.S00.5703.00.wi::42533928.xml?xsl=3
2012-03-15
Wartości zadane osi przedniej
Strona 2 z 2
Różnica kąta skrętu kół przy
skręceniu koła wewnętrznego o 20°
-nieregulowana-
Maksymalny kąt skrętu koła -
nieregulowany-
Pochylenie (w ustawieniu na wprost)
Dopuszczalna różnica pomiędzy
stronami
Wybieg
Dopuszczalna różnica pomiędzy
stronami
1° 38' ± 20'
1° 40' ± 20'
1° 20' ± 20'
40° 40'
-30' ± 30'
maks. 30 '
7° 34' ± 30'
maks. 30 '
40° 10'
-41' ± 30'
maks. 30 '
7° 47' ± 30'
maks. 30 '
40° 57'
-8' ± 30'
maks. 30 '
7° 14' ± 30'
maks. 30 '
Wartości zadane dotyczą samochodów ze wszystkimi typami silnika.
Wartości zadane dotyczące samochodów z napędem na wszystkie koła lub w wersji RS obowiązują zgodnie z
danymi numerami układu zawieszenia PR
Rozdział.
Wysokość stała -a-
Układ zawieszenia
Standardowy do
05.05
układ
zawieszenia
2UA
od
06.05
Kombinacje numerów PR
wszystkie kombinacje numerów PR
Wysokość stała -a- (mm)
391 ± 10
G07+L06
G07+L19
inne kombinacje numerów PR
391 +17/-10
391 +10/-14
391 ± 10
376 ± 10
Sportowy
układ
zawieszenia
2UC
do
05.05
wszystkie kombinacje numerów PR
od
06.05
G02+L03
G07+L10
inne kombinacje numerów PR
376 +17/-10
376 +17/-10
376 ± 10
416 ± 10
Układ zawieszenia
na złe drogi
2UB
wszystkie kombinacje numerów PR
Wartości zadane dotyczą samochodów ze wszystkimi typami silnika.
Wartości zadane dotyczące samochodów z napędem na wszystkie koła lub w wersji RS obowiązują zgodnie z
danymi numerami układu zawieszenia PR
Rozdział.
Wyjaśnienie symboli PR (wyposażenia dodatkowego)
Rozdział.
vw-wi://rl/C.pl-PL.S00.5703.00.wi::42533928.xml?xsl=3
2012-03-15
Zgłoś jeśli naruszono regulamin