os przednia.pdf
(
78 KB
)
Pobierz
Wartości zadane osi przedniej
Strona 1 z 2
Wartości zadane osi przedniej
Podawane w tabeli wysokości zawieszenia
odnoszą się do wymiaru -a-.
Przed przystąpieniem do wykonania
geometrii zawieszenia i ustawieniem
geometrii kół, kierownicę zablokować w
położeniu
środkowym
regulacji wysokości.
Podane tu dane techniczne dotyczą
samochodu gotowego do jazdy, o masie
równej masie własnej, a zatem z pełnymi
zbiornikami paliwa i spryskiwaczy, z kołem
zapasowym, lewarkiem (o ile samochód
zostały w niego wyposażony fabrycznie) i
zestawem narzędzi, jednak bez kierowcy.
Koło zapasowe, zestaw narzędzi i
podnośnik muszą być na swoich
miejscach.
Wskazówka
Jeżeli nie daje się osiągnąć odpowiedniego
ciężaru samochodu gotowego do jazdy (np. w
samochodzie wyposażonym w zestaw do
naprawy opon lub niepełne zatankowanie
zbiornika paliwa), obciążenie należy ustawić w
następujący sposób:
– Samochód obciążyć odpowiednim
obciążeniem.
– Ustalić na wskaźniku ilość paliwa w
zbiorniku.
– Obciążenie umieścić nad zbiornikiem
paliwa według następującej tabeli.
Wskaźnik ilości paliwa
Rezerwa
1/4
1/2
3/4
Zbiornik pełen
Wielkość ciężaru (kg)
37
33
22
11
0
Wskazówka
Do obciążania można użyć np. plastikowe baniaki lub kanistry
z wodą. 1 litr wody = 1 kg.
Podczas układania ciężarów na tylnym siedzeniu należy
zwracać uwagę, aby nie zabrudzić ani nie uszkodzić poszycia
tapicerskiego siedzeń.
Oś przednia
Numery PR
→
Rozdział
Zbieżność całkowita (przy nacisku)
Zawieszenie
standardowe
2UA
10' ± 10'
Zawieszenie
sportowe
2UC
10' ± 10'
Zawieszenie na złe
drogi
2UB
10' ± 10'
vw-wi://rl/C.pl-PL.S00.5703.00.wi::42533928.xml?xsl=3
2012-03-15
Wartości zadane osi przedniej
Strona 2 z 2
Różnica kąta skrętu kół przy
skręceniu koła wewnętrznego o 20°
-nieregulowana-
Maksymalny kąt skrętu koła -
nieregulowany-
Pochylenie (w ustawieniu na wprost)
Dopuszczalna różnica pomiędzy
stronami
Wybieg
Dopuszczalna różnica pomiędzy
stronami
1° 38' ± 20'
1° 40' ± 20'
1° 20' ± 20'
40° 40'
-30' ± 30'
maks. 30 '
7° 34' ± 30'
maks. 30 '
40° 10'
-41' ± 30'
maks. 30 '
7° 47' ± 30'
maks. 30 '
40° 57'
-8' ± 30'
maks. 30 '
7° 14' ± 30'
maks. 30 '
Wartości zadane dotyczą samochodów ze wszystkimi typami silnika.
Wartości zadane dotyczące samochodów z napędem na wszystkie koła lub w wersji RS obowiązują zgodnie z
danymi numerami układu zawieszenia PR
→
Rozdział.
Wysokość stała -a-
Układ zawieszenia
Standardowy do
05.05
układ
zawieszenia
2UA
od
06.05
Kombinacje numerów PR
wszystkie kombinacje numerów PR
Wysokość stała -a- (mm)
391 ± 10
G07+L06
G07+L19
inne kombinacje numerów PR
391 +17/-10
391 +10/-14
391 ± 10
376 ± 10
Sportowy
układ
zawieszenia
2UC
do
05.05
wszystkie kombinacje numerów PR
od
06.05
G02+L03
G07+L10
inne kombinacje numerów PR
376 +17/-10
376 +17/-10
376 ± 10
416 ± 10
Układ zawieszenia
na złe drogi
2UB
wszystkie kombinacje numerów PR
Wartości zadane dotyczą samochodów ze wszystkimi typami silnika.
Wartości zadane dotyczące samochodów z napędem na wszystkie koła lub w wersji RS obowiązują zgodnie z
danymi numerami układu zawieszenia PR
→
Rozdział.
Wyjaśnienie symboli PR (wyposażenia dodatkowego)
→
Rozdział.
vw-wi://rl/C.pl-PL.S00.5703.00.wi::42533928.xml?xsl=3
2012-03-15
Plik z chomika:
Andyman2
Inne pliki z tego folderu:
materiały_oii.zip
(7348 KB)
1.2l TFSI engine__Zeszyt485.pdf
(6520 KB)
Zahnriemen Conti.pdf
(555 KB)
Geometrię trzeba zmierzyć i ustawić wtedy, gdy.pdf
(49 KB)
os tylna.pdf
(56 KB)
Inne foldery tego chomika:
Elektryka schematy
SSP VW & AUDI (D)
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin