Kolory jesieni.pdf

(4631 KB) Pobierz
kacja
du
onistyczn
E
ol
a
p
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 22, s.
1
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
1
m
Kolory jesieni
Jak wygląda klon jesienią? Pokoloruj obrazek według kodu.
=
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
=
=
acja
duk
tyczna
E
plas
kacja
du
astyczna
E
pl
am
i
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Publikacja bezpłatna
kacja
du
onistyczn
E
ol
a
p
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 22, s.
2
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
2
acja
du
t
k
matycz
Napisz
a
E
a
e
n
m
po śladzie literę
a
lub
A.
.
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
.
.
3
Narysuj
acja
duk
tyczna
E
plas
obrazek po śladzie bez odrywania ręki.
kacja
du
astyczna
E
pl
am
i
Publikacja bezpłatna
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
kacja
du
onistyczn
E
ol
a
p
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 22, s.
3
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
4
ukacja
d
Ponumeruj
E
atematyczna
m
litery
a.
Zacznij od najmniejszej litery.
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
acja
duk
tyczna
E
plas
5
Pokoloruj trapezy z wyrazami, w których są litery
a, A.
kacja
du
astyczna
E
pl
parasol
pada
grzyby
jesień
dom
pogoda
maliny
Publikacja bezpłatna
am
i
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 22, s.
4
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
1
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
Kolory jesieni
Przyjrzyj się, jak są ułożone elementy na rysunkach. Dokończ rysunki
zgodnie z zauważoną zasadą.
acja
duk
tyczna
E
plas
kacja
du
astyczna
E
pl
cam
i
Publikacja bezpłatna
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, pakiet 22, s.
5
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
2
Narysuj strzałki, które połączą rysunki z każdej części
owan
ych
yczne
ie
W
Na którym obrazku nie da się wykonać polecenia?
fiz
obrazka w pary.
acja
duk
tyczna
E
plas
kacja
du
astyczna
E
pl
3
Policz warzywa, które leżą po lewej stronie każdego stołu, i owoce,
które leżą po prawej stronie każdego stołu.
cam
i
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Publikacja bezpłatna
Zgłoś jeśli naruszono regulamin