mali ekolodzy to my.pdf

(1933 KB) Pobierz
p
acja
duk
rodnic
E
zy
za
r
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa II, pakiet 17, s.
1
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
1
kacja
du
uzyczna
E
m
Mali ekolodzy to my!
Narysuj nad każdym pojemnikiem po dwa odpady, które powinny
do niego trafić.
kacja
du
onistyczn
E
ol
a
p
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
2
Skreśl przedmioty, które nie powinny trafić do żadnego
z
ych
z
owanie
przydomowych pojemników na śmieci, ale do specjalnie
W
fi
yczne
przeznaczonych do tego miejsc.
acja
duk
tyczna
E
plas
kacja
du
astyczna
E
pl
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Publikacja bezpłatna
p
acja
duk
rodnic
E
zy
za
r
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa II, pakiet 17, s.
2
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
3
Pokoloruj tym samym kolorem ramkę z pojęciem i ramkę
kacja
du
uzyczna
E
m
z opowiadającym mu opisem.
Odpady, które mogą być wykorzystane
do produkowania różnych rzeczy.
Zużyty papier lub tektura,
z których można zrobić papier.
kacja
du
onistyczn
E
ol
a
p
sortowanie śmieci
recykling
acja
du
t
k
surowce wtórne
matyczn
E
a
e
a
m
Rozdzielanie śmieci na grupy.
makulatura
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
Przetworzenie odpadów i wytworzenie
z nich nowych przedmiotów.
4
Napisz, co może stać się surowcem wtórnym.
acja
duk
tyczna
E
plas
kacja
du
astyczna
E
pl
Publikacja bezpłatna
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa II, pakiet 17, s.
3
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
1
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
Mali ekolodzy to my!
Maja i Patryk zebrali 6 kg puszek i 7 kg makulatury. Ile kilogramów
surowców zebrali?
a
uk
ty
cja
d
Odpowiedź:
E
plas
czna
2
Michał
kacja
du
astyczna
E
pl
zrobił zakupy, które chciał zawieźć do domu swoim
wózkiem. Niestety, na jego wózek nie można położyć więcej niż
15 kg towarów. Na podstawie rysunków oblicz, ile ważą zakupy
Michała. Czy może zawieźć je do domu na swoim wózku?
3 kg
2 kg
4 kg
Który obrazek przedstawia rozwiązanie
zadania? Oznacz go znakiem
×
.
cam
i
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Publikacja bezpłatna
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
EDUKACJA społeczna
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa II, pakiet 17, s.
ukacja
Ed
po
ł
eczna
s
4
KARTA:
..........................................
cia
Z KLASY:
.......................................
zyk
J
ę
ngielski
a
EDUKACJA zajęcia techniczne
aj
ę
chniczne
e
t
Robert
3
Wyc
f
h
z
owanie
zebrał 12 kg kasztanów i 7 kg żołędzi. Musi je teraz
n
i
ycz
e
j
ę
cia
Za
omputerowe
k
EDUKACJA angielski
spakować w torby, w które mieści się po 5 kg. Ilu toreb potrzebuje?
Wykonaj w zeszycie rysunek. Zapisz obliczenia i odpowiedź.
zajęcia komputerowe
Z
EDUKACJA przyrodnicza
Odpowiedź:
acja
duk
tyczna
E
plas
EDUKACJA muzyczna
p
ukacja
Ed
zyrodnicza
r
ukacja
Ed
uzyczna
m
4
Odgadnij,
kacja
du
astyczna
E
pl
EDUKACJA polonistyczna
jakie liczby trzeba wpisać w okienka.
p
ukacja
Ed
lonistyczna
o
9+ 4=
EDUKACJA matematyczna
ukacja
Ed
atematyczna
m
– 12 = 6
–7=8
5+
=
=3
17 +
Wychowanie zyczne
= 20
– 3 = 16
= 13
owanie
ych
W
fizyczne
6+
EDUKACJA plastyka
ukacja
Ed
lastyczna
p
7–
cam
i
5
zem
Ra
Rodzicami
z
mądra głowa
Jak za pomocą wagi szalkowej i bez odważników sprawdzić,
który worek więcej waży? Narysuj rozwiązanie.
d
d
ukacja
Ed
lastyczna
p
aca
wa
Pr
omo
aca
wa
Pr
omo
zem
Ra
Rodzicami
z
Publikacja bezpłatna
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa II, pakiet 17, s.
zyk
J
ę
ngielski
a
5
KARTA:
..........................................
Z KLASY:
.......................................
1
What shape is it?
ę
cia
k
Look, point and say. Popatrz, wskaż i nazwij.
j
Za
omputerowe
2
p
acja
duk
rodnic
E
zy
za
r
kacja
du
uzyczna
E
m
Look and draw. Popatrz i narysuj.
kacja
du
onistyczn
E
ol
a
p
acja
du
t
k
matycz
E
a
e
na
m
owan
ych
yczne
ie
W
fiz
acja
duk
tyczna
E
s
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Publikacja bezpłatna
Zgłoś jeśli naruszono regulamin