0033 B-17_Flying_Fortress_II_The_Mighty_8th_-_Poradnik_Gry-Online.pdf

(3041 KB) Pobierz
Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry
B-17
Flying Fortress II
Mighty 8th
autor: Rafał „WLQ” Wilkowski
Copyright © wydawnictwo GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
www.gry-online.pl
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp.
należą do ich prawowitych właścicieli.
B-17 Flying Fortress II Mighty 8th
– Poradnik
GRY-OnLine
SPIS
TRE
Ś
CI
Wstęp________________________________________________________________ 3
Teoria lotu ____________________________________________________________ 4
Przed operacją _______________________________________________________ 4
Start z lotniska_______________________________________________________ 5
Lot ________________________________________________________________ 7
Nawigacja __________________________________________________________ 8
Radiooperator _______________________________________________________ 9
Awaria ____________________________________________________________ 10
Bombardowanie _____________________________________________________ 11
Powrót do bazy. Lądowanie. ___________________________________________ 12
Misje _______________________________________________________________ 13
Misja treningowa #1: Start z lotniska ____________________________________ 13
Misja treningowa #2: Lądowanie ________________________________________ 14
Misja treningowa #3: Restartowanie silnika _______________________________ 15
Misja treningowa #4 & #5: Bombardowanie _______________________________ 16
Misja treningowa #6: Strzelanie ________________________________________ 17
Misja historyczna #1 _________________________________________________ 18
Misja historyczna #2 _________________________________________________ 20
Misja historyczna #3 _________________________________________________ 22
Misja historyczna #4 _________________________________________________ 24
Misja historyczna #5 _________________________________________________ 27
Misja historyczna #6 _________________________________________________ 30
Copyright © wydawnictwo GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione
bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Ilustracja na okładce
-
wykorzystana za zgodą © Shutterstock
Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine.
www.gry-online.pl
Strona: 2
B-17 Flying Fortress II Mighty 8th
– Poradnik
GRY-OnLine
Wstęp
Poradnik został napisany do angielskiej wersji gry
B-17 Flying Fortress II Mighty 8th
z
zainstalowanym patchem v2.0. Znajdziesz w nim szczegółowe informacje, jak wzbić samolot w
powietrze, dolecieć nim nad cel i wrócić bezpiecznie do bazy. Wszystkie elementy gry nastawione
są na symulację i to właśnie znajdziesz w tym tekście, opis każdej z nich. Również misje
treningowe i historyczne zostały tu szczegółowo opisane. Najpierw zapoznaj się z teorią potem
przećwicz ją w misjach treningowych, a na końcu zajmij się misjami historycznymi. Zrezygnowałem
z przedstawienia misji w trybie kampanii historycznej i trybie własnej eskadry ponieważ zadania
układają się różnie w zależności od Twoich dokonań (jednak po przeczytaniu poradnika sam
będziesz wiedział, jak zwyciężyć). Pierwsze, co radzę zrobić po odpaleniu gry, to zapoznać się z
klawiszologią. Warto od razu w opcjach zmienić ‘Gunnery’ i ‘Cannons’ na kombinację klawiszy
‘SHIFT’ + ‘SPACEBAR’. Ułatwi to strzelanie, bo standardowe ustawienie wymaga naprawdę
giętkich palców. Zapoznaj się też z resztą przypisanych funkcji (szczególnie zmiany kamery;
przyspieszania/spowalniania czasu). Dla Twojej wygody w opisach czynności podaje odpowiedzialne
za to klawisze (przy ustawieniach standardowych; ‘ST_G’ oznacza górną strzałkę). Jeszcze jedna
ważna rzecz – aby wysłać kogoś z załogi na inne stanowisko bądź też do udzielenia pierwszej
pomocy, klikasz na jego ciele prawym przyciskiem i wybierasz odpowiednią ikonę. Miłego latania.
Rafał „WLQ” Wilkowski
Strona: 3
B-17 Flying Fortress II Mighty 8th
– Poradnik
GRY-OnLine
Teoria lotu
P r z e d
o p e r a c j ą
Ustalaj zawsze kilka celów. Nigdy nie wiadomo gdzie będą najlepsze warunki pogodowe.
O ile w historycznych misjach wszystkie trasy lotu są z góry ustalone, tak w trybie, w którym
stajesz pod dowództwem całej eskadry, musisz sam zadbać o wszystko. Udaj się do pokoju
operacji (Operations Room)i kliknij na mapę. Teraz musisz ustalić cel pierwszorzędny (czerwona
bomba), drugorzędny (pomarańczowa bomba) i trzeciorzędny (żółta bomba). Aby nanieść cel na
mapę chwyć odpowiednią bombę i przenieś ją nad wybrany budynek. Po zrobieniu tego
automatycznie zostanie ustalona optymalna trasa lotu. Jeśli Ci nie odpowiada, możesz ją
modyfikować przesuwając odpowiedni waypoint (beżowy punkt) lub samemu stawiając nowy.
Pamiętaj,
żeby
cele były od siebie oddalone. Zmniejszy to prawdopodobieństwo,
że
nad nimi
wszystkimi będą złe warunki pogodowe. Wszystkim punktom możesz ustawić wysokość.
Najodpowiedniejszą jest 15000 ft. Fioletowy samolot oznacza misję rozpoznawczą. Ustaw je
obojętnie nad jakimi obiektami. Przy następnej misji będziesz miał dostępne szczegółowe
informacje na ich temat. Po rozpoczęciu operacji możesz przenieść się na stanowisko nawigatora i
na mapie nanosić nowe informacje. Najważniejszą jest dodatkowa bomba (opportunity bomb). W
razie braku możliwości zbombardowania któregoś z wcześniej ustalonych celów, możesz dzięki niej
ustalić nowy. Trasę lotu staraj się ustawiać w ten sposób
żebyś
przebywał na terytorium wroga jak
najkrócej. Jeśli to możliwe omijaj czerwone (zasięg niemieckiej artylerii przeciwlotniczej) i
niebieskie (zasięg myśliwców wroga) okręgi.
Strona: 4
Zgłoś jeśli naruszono regulamin