skrzaty.pdf
(
57 KB
)
Pobierz
Arkusz1
36
35
34
33
32
1. Gracze poruszają się o tyle pól ile wypadnie
na kostce po polach z numerami.
31
2. Przed własnym ruchem gracz porusza
jednego ze skrzatów. Szybki skrzat porusza się
zawsze o dwa zielone pola a wolny skrzat o 1
żółte.
Gra „Skrzaty”
30
23
24
25
26
27
28
29
3. Na początku gry każdy z graczy dostaje jedną
kartę skrzata.
22
21
20
19
18
17
16
15
4. Zatrzymanie się na polu ze skrzatem lub
wejście skrzata na pole gracza daje graczowi
tyle samo kart ile ma już gracz ale tylko takich
jakie ma ten skrzat.
14
7
8
9
10
11
12
13
5. Kart skrzatów można użyć w dowolnym
momencie zmieniając wynik rzutu kostką.
6
5
4
3
2
1
Start
graczy
6. Wygrywa ten, kto pierwszy
dotrze do zamku. Do zamku
można wejść tylko jeśli na nim
kończy się ruch. (Wypadnie
odpowiednia liczba oczek na
kostce lub po modyfikacji
kartami skrzatów.) Jeśli nie ma
wystarczającej ilość pól do
wykonania ruchu – gracz stoi.
szybki skrzat
wolny skrzat
Strona 1
Arkusz1
+ 1
do ruchu
+ 1
do ruchu
+ 1
do ruchu
+ 1
do ruchu
+ 1
do ruchu
+ 1
do ruchu
+ 1
do ruchu
+ 1
do ruchu
- 1
do ruchu
- 1
do ruchu
- 1
do ruchu
- 1
do ruchu
- 1
do ruchu
- 1
do ruchu
- 1
do ruchu
- 1
do ruchu
Strona 2
Plik z chomika:
Grzesmen
Inne pliki z tego folderu:
podroze.pdf
(1020 KB)
przypowiesc_o_minach.pdf
(3093 KB)
4pory.pdf
(5315 KB)
most.pdf
(1311 KB)
osmiornica.pdf
(2052 KB)
Inne foldery tego chomika:
► Franklin
Anioł Stróż
bajki
Baśnie Andersena
Biblia dla dzieci
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin