[G2_NK] Sythera - Poradnik.pdf
(
706 KB
)
Pobierz
Poradnik do modyfikacji Sythera autorstwa użytkownika Gerard.
1. Dostęp do miasta.
Opis:
Musimy dostać się do miasta Tharenis, jednak droga do niego jest zablokowana. W trzecim
rozdziale spotykamy Kiliana, który może nam w tym pomóc. Licencję kupiecką, którą się posługiwał,
ukradł Diego, którego znajdziemy w chatce Roba. Po rozmowie z nim wracamy do Kiliana, a ten
przedstawia nam swój plan, który bierze w łeb po rozmowie z Rodanem. Musimy pogadać z dwoma
strażnikami stacjonującymi w wiosce i im pomóc.
I.
Vestin – musimy sprawdzić co stało się z myśliwymi i dlaczego nie wrócili do wioski.
II.
Wehlor – musimy zanieść paczkę Nieborowi.
Kiedy załatwimy sprawę z rozkazami udajemy się do Bomatha po pancerz straży. Dajemy go Diego.
W wiosce wybucha alarm. Brent prosi nas o pomoc ze szkieletami. Po walce gadamy z nim, a on życzy
nam powodzenia. Ruszamy z Diego do Kiliana i razem do Tharenis.
2. Przyjaciele.
Opis:
Przez atak piratów na nasz statek zostaliśmy rozdzieleni z naszymi przyjaciółmi.
Zadanie powiązane z: „Zapiski Asrandara” oraz „Dostęp do miasta”.
3. Kwestia uprzejmości.
Opis:
Lorant każe z samego rana udać się do starszego wioski. Jest nim Jenemir. Rozmawiając z nim
mówimy mu prawdę o tym kim jesteśmy i jak się tu dostaliśmy. Udajemy się do Loranta.
4. Przybysze.
Opis:
Jenemir chce, abyśmy mieli na oku Denę i Taka. Po zamachu na Jenemira i jego uleczeniu,
gdzieś gdzie nie ma ludzi, przywołujemy sobie Taka komendą: insert BAU_3104_TAK2.
Zadanie powiązane z: „Zamach na Jenemira”.
5. Pierwsza robota. (niewykonalny)
Opis:
Lorant, tak jak obiecał, popytał ludzi w wiosce o pracę dla mnie. Musimy udać się do tych osób:
I.
Franka (na plaży, rybak)
II.
Bomath (za domem Loranta, karczmarz)
III.
Tolep (wschodnia brama, myśliwy)
6. Deficyt myśliwych.
Opis:
Musimy przynieść Bomathowi 9xSurowe mięso.
7. Skóra dla Fapo.
Opis:
Tolep daje nam skórę cieniostwora dla Fapo. Zagaduje do nas Tak. Odmawiamy dania mu skóry.
Dalsza rozmowa daje nam wpis do zadania „Przybysze”.
Zadanie powiązane z: „Kołdra dla Deny”.
8. Na łowy.
Opis:
Tolep uda się z nami na polowanie jeśli nauczymy się pozyskiwania skór od Fapo i znajdziemy
kogoś na jego miejsce. Po wykonaniu zadań udajemy się do Bomatha po lepszy pancerz.
Zadanie powiązane z: „Amulet Fapo”, „Złośliwi krwiopijce”, „Zmiana warty”, „Zaginiona broń”.
9. Amulet Fapo.
Opis:
Fapo zgubił swój amulet przy kamiennym kręgu. Prosi nas o jego przyniesienie, a w zamian
nauczy nas jak oprawiać zwierzęta.
10. Złośliwi krwiopijce.
Opis:
Fapo chce abyśmy się ich pozbyli. Latają wokół kamiennego kręgu.
Uwaga!
Uważajcie na dzika. Oprócz amulet jest tam też skrzynia.
11. Teleport
Opis:
W pobliżu domu myśliwych jest niedziałający teleport. Udajemy się do Jenemira.
Zadanie powiązane z: „Zapiski Asrandara” oraz „Natarcia z zasadzki”.
12. Nowa sieć dla Franki. (niewykonalny)
Opis:
Franka (znajdziemy go na cmentarzu) potrzebuje nowej sieci. Udajemy się do jego żony.
Yola potrzebuje łoju kretoszczura, by ją zrobić.
Zadanie powiązane z: „Zaginione dostawy”.
13. Zawieruszony klucz.
Opis:
Franka zgubił gdzieś klucz do swojej skrzyni. Prosi nas o jego odnalezienie.
Zadanie powiązane z: „Niewinna zemsta”.
14. Zaginione dostawy.
Opis:
Bomathowi powoli zaczynają kończyć się towary. Prosi nas abyśmy odszukali dwie dostawy,
które już dawno powinny dojechać do wioski.
Zadanie powiązane z: „Czarny wilk” oraz „Dostawa Kiliana”.
15. Kołdra dla Deny.
Opis:
Rozmawiając ponownie z Takiem mówimy mu o wilczych skórach, z których można by uszyć
kołdrę dla Deny. Przystaje on na ten pomysł.
I.
Po rozmowie z nim udajemy się do Deny, która uszyje nam kołdrę.
II.
Musimy jej przynieść: 1xWino, 20 sztuk złota, 12xWilcza skóra.
Zadanie powiązane z: „Osioł juczny”.
16. Chcę być silniejszy.
Opis:
Po rozmowie z każdym udajemy się do Jenemira i mówimy o naszym problemie.
I.
Udajemy się do Salah, która kieruje nas do Niory.
II.
O północy udajemy się na plaże i rozmawiamy z nią.
17. Zmiana warty.
Opis:
Musimy poszukać kogoś kto zastąpi na warcie Tolepa. Rozmawiamy z: Franka, Gribb, Dena,
Bomath, Lorant, Yola, Tak, Beppo. Po wykonaniu zadania „Owce w niebezpieczeństwie” Jenemir
poleci nam porozmawiać z Niorą. Naszych dwóch myśliwych zastaniemy w ich domu.
18. Zaległe ofiary.
Opis:
Musimy udać się na cmentarz i złożyć Innosowi ofiarę z ryb.
Zadanie powiązane z: „Niewinna zemsta”.
19. Generalne porządki.
Opis:
Dena potrzebuje szczotki. Znajdziemy ją w skrzyni przy domie Beppo lub w obozie myśliwych.
20. Niewinna zemsta.
Opis:
Takis daje nam zagubiony klucz do skrzyni Franki. Musimy ją splądrować i podzielić się z nim
łupami. Po tym wracamy do Franka.
21. Wygłodniałe polne bestie.
Opis:
Jenemir prosi nas o pozbycie się polnych bestii z pól przy bramie, którą pilnuje Lorant.
22. Owce w niebezpieczeństwie.
Opis:
Owce Beppa zostały zaatakowane przez polne bestie.
23. Osioł juczny.
Opis:
Zanim wrócimy do wioski musimy zdobyć 20xSkóra wilka i pogadać z Tolepem.
Udajemy się z towarami do Bomatha. Po rozmowie z nim idziemy do Jenemira.
24. Zaginiona broń.
Opis:
W pobliżu obozu myśliwych jest jaskinia z goblinami, w której Lorant zgubił swoją broń.
Uwaga!
Uważajcie na stado wilków oraz trolla.
25. Kości goblina.
Opis:
Takis prosi nas o przyniesienie dwunastu kości goblina.
26. Blokada mostu.
Opis:
Jenemir każe nam się dowiedzieć jakie bestie blokują most.
27. Cholerne życie.
Opis:
Niora każe nam poszukać Gribba, który prawdopodobnie jest w ruinach świątyni, w lesie.
W zależności od wybranych kwestii dialogowych musimy mu przynieść *xSurowe mięso oraz
7xRybacka uciecha. Wracamy razem z nim do wsi i gadamy na zmianę z Niorą i Gribbem.
28. Wsparcie z Tharenis.
Opis:
Jenemir wysyła nas do kopalni żebyśmy poprosili Rodana o pomoc w ochronie wioski. Przed
opuszczeniem wioski udajemy się do Bomatha po prowiant dla górników. Rodan zleci nam parę
zadań, które musimy wykonać. Po uporaniu się ze wszystkimi dostajemy od niego odpowiedź.
Wracamy do Jenemira, który mówi nam o jego obawach dotyczących potencjalnego ataku na wieś.
Zadanie powiązane z: ”Zgnuśniały Cahlog”, „Prezenty”, „Nowi kopacze”.
29. Na ratunek.
Opis:
W drodze do kopalni spotykamy człowieka imieniem Geret.
Prosi nas abyśmy pomogli mu uratować jego przywódcę Maga Ognia.
I.
Aby otworzyć pierwszą kratę musimy przesunąć dźwignię koło drzwi do kopalni.
II.
Przycisk otwierający następną kratę znajduje się koło ciała poległego najemnika.
III.
W zależności jaką kwestię podczas rozmowy z magiem wybierzemy dostaniemy
odpowiednią sumę złota.
30. Zgnuśniały Cahlog.
Opis:
Cahlog miga się od pracy. Idziemy z nim porozmawiać. Okazuje się, że choruje na myrtańską
grypę. Udajemy się do Ferodaasa, który wyjaśnia w czym rzecz i daje nam miksturę dla Cohloga.
Następnego dnia gdy go spotykamy daje on nam swoją runę.
Zadanie powiązane z: „Prezenty”.
31. Prezenty.
Opis:
Jakiś kupiec za darmo rozdał wszystkim kopaczom jakieś prezenty. Rodan prosi nas o
porozmawianie z górnikami. Powinniśmy zacząć od Pregara.
I.
Po rozmowie z nim każe udać się do Gyrina.
II.
On natomiast daje nam wskazówki dotyczące złodzieja. Jest nim Hilas.
III.
W trakcie rozmowy z nim daje nam swoją runę, którą mu od razu oddajemy.
IV.
Cahlog, w ramach podziękowania za eliksir, da nam swoją runę.
V.
Udajemy się do Ferodaasa. Po drodze gadamy z Rodanem.
VI.
Ferodaas radzi nam porzucić runę.
VII.
Idziemy z runą do Jenemira, który daje nam miksturę: Uleczenie z opętania.
VIII.
Patrz zadanie: „Zaopatrzenie z wioski”.
32. Wino dla ludzi z kopalni.
Opis:
Musimy rozdać wino wszystkim osobom w kopalni.
Plik z chomika:
gothicwarrior
Inne pliki z tego folderu:
[G2_NK] Sythera - Poradnik.pdf
(706 KB)
Sythera PL.exe
(135370 KB)
Inne foldery tego chomika:
63 PL
Adamas - das Erbstueck - Adamas - Dziedzictwo PL
Adrenaline Mode
Aetherna v1.1
Aetherna v1.2
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin