........................................... ............................, dnia ..................
(pieczęć sklepu)
Odpowiedź na zgłoszenie reklamacyjne nr ..........
W odpowiedzi na reklamację nr .....…………….. zgłoszoną dnia .........…………….................
w sklepie ............................................................................................…………………….........,
(nazwa i adres sklepu)
przez ......................................................................................……………………....................... (imię i nazwisko zgłaszającego reklamację)
zamieszkałego ...............................………………………..........................................................,
sprzedawca oświadcza, że:
1. Uznaje zasadność reklamacji i załatwia ją poprzez:
– rozwiązanie umowy i zwrot ceny towaru w kwocie ............... zł (słownie ............................)
– obniżenie ceny towaru o ............. zł (słownie ........................................................................)
– naprawę towaru w terminie do dnia ......................................................,
– wymianę towaru na nowy wolny od wad*)
2. Nie uznaje reklamacji ze względu na:
..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................
(uzasadnienie decyzji np. z podaniem opinii rzeczoznawcy lub wykazanie, iż usługa
została wykonana zgodnie z zamówieniem klienta)
..................................................
(data i podpis sprzedawcy)
Reklamujący kwituje odbiór:
– ceny towaru w kwocie .................. zł (słownie .......................................................................)
– kwoty ................... zł (słownie ..............................................) z tytułu obniżki ceny towaru,
– towaru naprawionego,
– towaru wymienionego na nowy, wolny od wad.
.................................................
(data i podpis składającego reklamację)
*) niepotrzebne skreślić
biurokrat