Polska na talerzu 2015. Raport.pdf

(6194 KB) Pobierz
Polska na Talerzu 2015
Co wybieramy – schabowego czy pizzę?
Stawiamy na jakość dań czy cenę?
Rekomendacji lokali szukamy u znajomych czy w Internecie?
Odpowiedzi na te i inne pytania przedstawiamy w piątej edycji raportu „Polska na Talerzu”, który przygotowała
firma MAKRO Cash & Carry na podstawie badania opinii przeprowadzonego przez agencję badawczą IQS.
Wyniki raportu „Polska na Talerzu” pozwalają określić trendy w jadaniu poza domem oraz stanowią źródło
cennej wiedzy dla wszystkich tych, którzy prowadzą lub też planują otworzyć lokal gastronomiczny.
Raport podzielony jest na trzy części. Pierwsza dotyczy jadania „na mieście”, druga – odwiedzania
kawiarni, trzecia – gotowania w domu. Każda z nich zawiera komentarze ekspertów, szefów kuchni oraz
osób związanych z branżą gastronomiczną. Dzięki temu w szybki i prosty sposób możemy zapoznać się
z interesującymi nas aspektami badania, a także poznać opinię ekspertów i porównać naszą interpretację
wyników z ich spostrzeżeniami.
Magdalena Figurna, menedżer Działu PR i Komunikacji Wewnętrznej, MAKRO
Raport „Polska na Talerzu” odpowiada na kluczowe dla branży HoReCa pytania, m.in. jaki rodzaj kuchni
Polacy lubią najbardziej, w jakich miejscach najczęściej jadają, gdzie szukają informacji o lokalu oraz
jakimi kryteriami kierują się przy jego wyborze. Wyniki badania mogą więc być cenną wskazówką
dla osób związanych z gastronomią oraz planujących rozpocząć swoją przygodę w tym trudnym
i wymagającym biznesie. Znajomość zwyczajów żywieniowych i pojawiających się trendów pozwala
trafniej odpowiedzieć na oczekiwania klientów, a co się z tym wiąże – wpłynąć na rozwój prowadzonej
działalności.
Anna Kaczor, menedżer ds. grupy klientów HoReCa, MAKRO
Raport „Polska na Talerzu” dotyczący zwyczajów gastronomicznych Polaków przygotowano na podstawie badania opinii publicznej, przeprowadzonego
w marcu 2015 roku przez IQS na zlecenie MAKRO Cash & Carry, metodą CAWI (wywiadów internetowych wspomaganych komputerowo z wykorzystaniem
techniki Real Time Sampling) na reprezentatywnej próbie 1000 polskich internautów powyżej 15. roku życia.
Część pierwsza
Trendy w jadaniu
„na mieście”
Zgłoś jeśli naruszono regulamin