Tomasz Nowack - Kopalnia klientów.pdf

(1442 KB) Pobierz
KOPALNIA
KLIENTÓW
Tomasz Nowack
Haden
Copyright by Haden, rok 2012
Autor: Tomasz Nowack
Tytuł: Kopalnia klientów
ISBN 978-83-931786-0-5
Wydawnca:
Haden
70-744 Szczecin
ul. Metalowa 26 a/10
www.kopalniaklientow.com.pl
e-mail: wydawnictwo@haden.pl
Autor oraz Wydawnictwo "Haden" dołożyli wszelkich starań, by zawarte
w tej książce informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak
ża-
dnej odpowiedzialności ani za ich wykorzystanie, ani za związane z tym
ewentualne naruszenie praw patentowych lub autorskich. Autor oraz
Wydawnictwo „Haden” nie ponoszą również
żadnej
odpowiedzialności
za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji zawartych w
książce.
Niniejsza publikacja, ani
żadna
jej część, nie może być kopiowana, ani
w jakikolwiek inny sposób reprodukowana, powielana, ani odczytywana
w
środkach
publicznego przekazu bez pisemnej zgody wydawcy. Wyko-
nywanie kopii metodą kserograficzną, fotograficzną, a także kopiowanie
książki na nośniku filmowym, magnetycznym lub innym powoduje na-
ruszenie praw autorskich niniejszej publikacji.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
Spis treści
Wstęp . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8
Rozdział 1: Testowanie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 20
Dlaczego testowanie jest ważne.
Rozdział 2: 3 sposoby na zwiększenie sprzedaży . . . . 22
3 najważniejsze czynniki na których powinniście się skupić jeżeli chcecie
zwiększać sprzedaż i zyski
Rozdział 3:
Łączenie
metod pozyskiwania klientów . 26
Dlaczego należy pozyskiwać klientów różnymi metodami.
Gdzie szukać tych metod i jak je prawidłowo wdrażać w swojej
firmie.
Rozdział 4: Odwracanie ryzyka . . . . . . . . . . . . . . . . . . 32
Jak się dowiedzieć co powstrzymuje klientów przed kupowaniem, jak zlik-
widować te obawy aby szybko zwiększycie sprzedaż i zyski.
Rozdział 5: Próbki . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 52
Dlaczego należy stosować próbki. Wady i zalety stosowania tej techniki.
Rozdział 6: Lista mailingowa . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 62
Jak szybko i bezpłatnie zbudować listę potencjalnych klientów. Jak za-
chęcać ludzi do tego aby sami chętnie się na nią zapisywali. Jak robić to
prawidłowo aby nie popaść w konflikt z prawem.
KO PA L N I A
KLIENTÓW
Rozdział 7: Marketingowe Joint Venture . . . . . . . . . . . 96
Jak błyskawicznie uzyskać dostęp do produktów, bazy klientów. Jak za-
rabiać niczego nie produkując oraz nie posiadając bazy klientów.
Rozdział 8:
Łączony
mailing . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 106
Jak szybko dotrzeć do najlepszych klientów, do takich którzy kupują.
Rozdział 9: Referencje . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 110
Jak prawidłowo pozyskiwać referencje, kiedy to robić. Jak zachęcać i mo-
tywować klientów do tego
żeby
chętnie wystawili wam pozytywną opinię.
Rozdział 10: Klienci z polecenia . . . . . . . . . . . . . . . . . 118
Dlaczego klienci z polecenia są tak ważni i wartościowi. Jak zdobywać
klientów z polecenia. Kogo i kiedy prosić o polecenia i jak to robić pra-
widłowo.
Rozdział 11: Edukacja klientów . . . . . . . . . . . . . . . . . 132
Jak edukować klientów aby sprzedawać im więcej i aby później korzystali
tylko z waszych usług i nie odchodzili do konkurencji.
Rozdział 12: USP . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 140
Co zrobić aby wasze produkty był wybierany spośród innych, podobnych
lub identycznych. Jak się wyróżnić.
Rozdział 13: Targi . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 148
Jak przygotować się do targów, jak przyciągnąć ludzi do swojego stoiska.
-5-
Zgłoś jeśli naruszono regulamin